Ik werk ook in de zorg. 16 uur en vang netto tussen de 800 en 900 euro ( hangt van mijn diensten af ) Ook werk ik voor een gastouderburo en krijg ik 3,50 per kind BRUTO
ben nu werkzoekende. maar verdiende ong 1300 netto voor 28 uur. werkte als adm.medewerker was toen 29. jennefer
Ik ben aan het promoveren aan de universiteit. Dus ik doe onderzoek en geef onderwijs. Ik heb een contract voor 38 uur in de week en verdien daarmee net iets minder dan 1800 netto (inclusief reiskostenvergoeding), en ik krijg ook een dertiende maand. Over twee weken begin ik weer met werken en dan neem ik 14 uur ouderschapsverlof op. Ik weet niet hoeveel ik dan overhoud. Ben benieuwd...
jeetje wat verdien ik slecht! ik werk als restaurant medewerkster in een ziekenhuis 21 uur en verdien 730 euro netto, ik ben 25.
Toen ik nog werkte als A hulp bij de thuiszorg, kreeg ik 650 euro per 4 weken voor 18 uur per week. ben anderhalf jaar geleden gestopt.
Ik werk op een callcenter, waar we ook administratie doen en voor 40 uur krijg ik 1650 netto en dan komen de reiskosten er nog over heen. Iemand schreef hier dat je gemiddeld 9 euro per uur verdiend bij een call center maar ik zit bijna op 14 euro per uur. Werk er nu 5.5 jaar en ben 26 jaar. Mijn man werkt in de productie en werkt ook ploegendiensten en zit rond de 1750 euro netto.
Ik werk in een laboratorium van een orchideeënkwekerij en verdien 665,= per maand. Dit is voor 15 uur per week (2 dagen)..
Ik zit netto op zo'n 1400 euro voor 40 uur werken in de binnendienst op een assurantiekantoor. Ik heb wel een auto v/d zaak erbij dus ik rijd gratis. Zonder auto zit ik ongeveer op 1650 euro. Mijn kerel werkt bij defensie en zit maandelijk gemiddeld op 2200 euro.
Leuk onderwerp maar wat ik eigenlijk een beetje mis zijn de salarissen zonder toeslagen. Want volgens mij is het anders appels met peren vergelijken en daarnaast heeft elk bedrijf natuurlijk nog zijn eigen "extraatjes". In eerste instantie schrok ik even van sommige salarissen maar daarna bedacht ik me dat ik naast mijn salaris nog een 13e maand heb en dat mijn werkgever mijn pensioen volledig betaald en dat dit gebaseerd is op een eindloon regeling. Dat scheelt dus per maand ook nog eens heel wat euroos. Maar goed mijn salaris is als secretaresse netto 2000 euro plus 13e maand en volledig pensien betaald. (voor 39 uur en gewoon overdag)
@ladouce: je hebt gelijk hoor. Alleen in mijn geval zit mijn salaris zo vreemd in elkaar dat ik geen flauw benul heb wat ik zou verdienen zonder reiskostenvergoeding bijvoorbeeld. En die 13e maand is ook een enorme extra als je dat per maand zou berekenen. Bij mij is dat 150 euro extra ongeveer... (Jemig, dat is ook veel!)
hoi, Ik ben intercedent ben 28 jaar en werk 24 uur en verdien 1030,- netto. Tja als ik het dan vergelijk dan vind ik wel dat ik weinig verdien...haha tja zullen er wel meer vinden... heb geen extraatjes ofzo.... Mijn man verdient gelukkig wel goed hij is project manager en verdient 2700 netto alleen zit daar ook reiskosten bij in. zo zie je maar weer er wel grote verschillen zijn.....ook denk ik dat het te maken heeft met waar je woont. Wij wonen in drenthe.
Hoi, Ik werk in de gehandicaptenzorg, 40 uur per MAAND en heb ong. 750,- netto incl ORT (maandelijks) Mijn man werkt in de bouw 40 uur per week, netto ong. 1650,- per 4 weken. Wat een salarissen hebben sommigen zeg
Ik pas nu op 2 kindjes op. Alleen is de oudste 5 en zit dus op school. Die uren die hij op school zit kunnen niet meegerekend worden voor de belasting. Ik heb van dat loonbedrag al de belasting vanaf gehaald. Dit geef je gewoon op bij de opgave. Toen ik hiermee begon heb ik hele goede afspraken met de ouders gemaakt, ook qua loon. Ik mag idd echt niet klagen. Ik krijg dat bedrag vast uitbetaald op basis van 24 uur. Er zijn weken dat ik miss maar 14 uur werk of zo. Dit komt omdat zij flexibel werkt.
Hier ook een gastouder. 23 Jaar Werk 64 tot 72 uur per week (lijkt veel maar werk thuis!) Heb 56 uur 2 kindjes en 8 tot 16 uur een derde erbij Verdien 2400 netto exclusief onkosten. Groetjes, Sam