Wat verdien jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fleurr82, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    ik werk 24uur per dag en dat al 5jr lang en krijg helemaal niks :(
    zelfs geen aanrechtgeld(subsidie) :x

2. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Raar dat dat zo weinig betaald wordt...dat vind ik echt een nobele baan (zou ik ook wel willen doen). Mijn ambtenaarsbaan betaalt goed, maar is een stuk minder nobel zeg maar.

3. Faye80

Faye80 Actief lid

13 apr 2011
    453
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik werk op een woonvoorziening voor gehandicapten. Ik werk nu tijdelijk (omdat de kids nog zo klein zijn) 16 uur per week en verdien daar tussen de 750-800 per maand mee, afhankelijk van de ORT. Ik zit na 7 jaar nog steeds in schaal 30, al meerdere keren gevraagd of ik niet een schaal omhoog kan want doe precies hetzelfde werk als iemand in schaal 35.

4. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Wat bedoel je precies met coördinerende taken? Als in een soort van managementfunctie? Ik neem aan dat je met dit salaris in schaal LC zit? Of al aan het einde van schaal LB? Vind het vrij veel namelijk.. Als ik gewoon mijn 4 dgn zou werken, zou ik op zo'n €1700 zitten..

5. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het is idd niet slecht voor zo weinig uurtjes :D
    Ik werk met verstandelijk gehandicapten ( hoog niveau ) en ze hebben ernstige gedragsproblematiek en stoornissen.
    Vandaar dat we ook hoger ingeschaald zijn.
    Alhoewel de schaalverdeling eigenlijk nog hoger zou moeten liggen maar hier gaan ze niet in mee.. Ik ben blij met mijn loon :)

Samen verdienen we meer dan 3000 euro netto per maand. Mijn vriend krijgt per 4 weken uitbetaald en met mijn loon per maand zitten we al zeker op 3100 euro... is dus lekker :)

6. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Ik ben 31 jr, ambtenaar (soort van directiesecretaresse), ik werk 30 uur/week en verdien ca € 1800 netto (exclusief vakantiegeld, reiskostenvergoeding en 13e maand).

7. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    ik ben lerares op een middelbare school,
    ik ben 27 jaar
    ik werk 0.5 (een halve baan dus)
    Ik verdien bijna 1500 euro bruto (+/- 1150 netto)

... zit trouwens in LC ...

8. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Ik werk 0,8 en zit in LD. Naast docent ben ik zorgcoordinator. Dat is een LC-functie, maar vanwege mijn eerstegraads bevoegdheid zit ik voor mijn gehele benoemingsomvang in LD.

9. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland

Wat bedoel je hiermee? ..je doelt denk ik erop dat je geen betaalde baan hebt, maar moeder bent 24/7? Hebben moeders met wel een betaalde baan 2 beroepen dan ?
    Vind dit altijd zo raar..net als mensen invullen als beroep: huisvrouw...

10. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Als ik zes uur per dag aaneengesloten zou werken dan verdien ik ongv. met 5 dagen per week.

Dan kom ik uit op 1920 per maand bruto.

Werk vanuit huis (de meeste mensen weten wel wat).

11. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Ik kom op dit forum om eens te lezen over lotgenot
    Zuid-Holland
    Bedankt dames voor het delen! Toch wel veel van opgestoken :).
    Ik hoop trouwens na ons eerste kindje minder te gaan werken en manlief (die nu ook deeltijd studeert) meer aan inkomen te leveren. Dit hebben we al unaniem afgesproken, dit omdat ik graag moeder wil zijn en mijn kids ook wil opvoeden. Uiteraard zal mijn man ook papa dagen opnemen. :) Hoe denken jjullie hierover?

12. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.752
    646
    113
    Gelderland
    #292 mausi, 4 apr 2013
    Laatst bewerkt: 4 apr 2013
    Ik krijg altijd jeuk van het woord papadag *sorry*. Ik hoor nooit iemand zeggen: ik heb een mamadag haha. Maar zodra papa een keer een dagje thuis is, is het meteen een papadag. Vanaf dat je kind geboren is ben je papa en mama, dat is niet gekoppeld aan (vrije)dagen vind ik.

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.250
    7.288
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik wilde graag dat mijn man ook een dagje met de kinderen had. Dus die is op woensdag thuis vanaf dat Eva geboren is. En het bevalt ons echt super! Ik was 2 dagen thuis, nu nog maar 1. Dat vind ik op zich wel jammer, maar goed, liever 4 dagen werken dan helemaal geen baan. En ik vind mijn werk erg leuk en wat werkzaamheden betreft is 4 dagen wel handig. En de kinderen vinden het helemaal geweldig dat opa en oma nu een dag oppassen. Hier dus 2 dagen kdv/bso, 1 dag papa, 1 dag mama en 1 dag opa en oma. Bevalt goed :)

14. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    6Uur per week middagopvang peuters/kleuters €290,- p.m.

15. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    ik ben gastouder..werk 4 dagen lange en verdien ongeveer per maand 1365 bruto...hoe meer kinderen hoe 'meer' je verdiend.
    heb gewerkt op kdv..ik zou eigelijk graag nu ik zelf een kindje heb 2,5 á 3 dagen willen werken maar als je gastouder wilt zijn moet je je wel een beetje flexibel opstellen..Dan wordt 2,5 dag heel lastig...

16. koala28

koala28 Niet meer actief

Nee hoor, ik zeg altijd: ik heb een mamadag. Zie het probleem niet.

17. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Vind je?
    Ik ben nu veel gelukkiger dan toen ik thuis zat :)
    Ben superblij dat mijn contract vorige maand verlengd is!
    Respect voor vrouwen die kunnen genieten van het thuisblijven!

Ik werk nu 20 uur en verdien 1.300 euro netto.

18. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Mee eens!
    Vind het ook opvallend dat het woord 'mamadag' zelden gebruikt wordt, maar 'papadag' wel. Alsof de zorg voor de kids door de vaders absoluut niet vanzelfsprekend is.

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik zit nu 2 weken thuis ivm geen contracts verlenging.
    Verveel me nu al dood en voel me dood ongelukkig.

En voorlopig zal ik nog wel thuis zitten ook:(

Ik word er ook niet gelukkiger van om 7 dagen thuis te zijn.

20. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Ook al maakt het je niet gelukkiger, is het natuurlijk wel een luxe dat het niet hoeft..

Deel Deze Pagina