Wat verdien jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fleurr82, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Je hebt pb ;)

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.282
    6.195
    113
    Ik hoop dat je gelijk hebt :D Want ik heb (als toekomstig alleenstaande moeder) straks rond de 1400 aan inkomen en een koophuisje. Met de toeslagen moet ik het op papier net kunnen redden.
    Al had ik de situatie liever anders gezien ;)

3. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ik ben ook benieuwd, Loesje. Zou ik het ook mogen weten?

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Jeetje wat een bedragen komen hier voorbij! Ik heb dan misschien niet gestudeerd ofzo maar ik verdien met 40 uur hard werken in de horeca slechts zo'n 1550 euro netto. Er komen verder geen weekend-/avondtoeslagen bij terwijl ik juist dan de meeste uren maak.
    Ik ben 27 jaar, werk 10 jaar bij hetzelfde bedrijf, mijn functie is eerste medewerker bediening. Ik ben nu echt benieuwd wat anderen in deze functie verdienen ;)

5. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Ik ben parttime moeder...best wel van deze tijd en ik geniet met volle teugen.
    En ik hoef niet fulltime thuis te zijn omdat ik dan een zo veel leukere moeder ben...ik heb het thuis en op m'n werk prima naar m'n zin.

Inkomsten per maand...1600 euro.;)

6. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    #326 FmT, 4 apr 2013
    Laatst bewerkt: 4 apr 2013
    Adriana ik werkte 5 jaar terug (leeftijd 24) 32 uur en verdiende toen ongeveer 1400 euro (plus +/- 300 fooi in de maand, luxe restaurant verdeling op aantal gewerkte uren).. overuren niet uitbetaalt.

7. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Nee, helaas niet :). Simpelweg een appartement in Londen goedkoop gekocht en duur verkocht en ingeruild voor een groot maar heel goedkoop boerderijtje op het Franse platteland. E.e.a. vóór de crisis uiteraard... :D

8. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Mag ik ook een pb Loesje?

9. flerk

flerk Niet meer actief

24 uur, 2000 netto. (Heb postdoctorale opleiding gedaan)

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Te weinig. :p

Ik werk in een supermarkt, 20 uur per week, en verdien 720 euro netto. Oh en ben 30 jaar.
    Wat ik bruto verdien weet ik niet, het gaat me om wat ik per maand op mijn rekening zie staan. ;)

11. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Dat is dan nog iets meer dan ik. Het verschilt natuurlijk per restaurant. Fooi krijg ik er inderdaad ook nog bij maar ik kom met moeite aan 150 euro per maand. Overuren worden hier wel uitbetaald (11 euro per uur) maar sinds ik mama ben spaar ik ze op om in rustige tijden extra vrij te zijn.

Interessant topic by the way!

12. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Nou ehh Loesje.. eigenlijk ben ik ook heel nieuwschierig naar wat voor thuis werk je doet.. Ik zit wel eens te zoeken op internet maar weer nou niet wat ik wel en niet kan vertrouwen. Mag ik ook een PB?

13. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Ik verdien overigens niet echt veel.. ''uitkering'' Hiervoor bij Xenos gewerkt.. nou.. dat is echt het minimum van het minimum hoor, ben blij dat ik er weg ben. Thuis zitten verdient bijna net zo veel :p

14. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Mag ik ook een pb :D

15. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    wil ook wel weten welk thuiswerk

16. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    nu maak je me ook wel nieuwschierig loesje al heb ik wel een idee ;)

Wij zouden rond kunnen komen van mijn vriend zijn loon maar dan moeten we wel echt op gaan letten en dat willen we niet. Met mijn loon komen we niet rond. We hebben een koophuis, hypotheek voor 30 jaar vaststaan en hele huis is dan afbetaald over 30 jaar... en dat kost ons alleen al op 2 euro nog iets na 1200 euro pm... en dat is mijn netto loon zoiets nu ik minder werk... en dan nog vaste lasten etc.. Wij hebben dus geen 2e baan nodig.. maar het is wel lekker want wij willen sparen, op vakantie gaan en leuke dagjes weg :)

17. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    De meningen verschillen nogal over al dan niet keuzes maken/het wel niet redden met 1500euro netto. Ik vind het erg knap als iemand dat voor elkaar krijgt... Bij ons is daar absoluut geen mogelijkheid voor. Maar we kunnen het ook niet met elkaar gaan vergelijken als we het hebben over mensen met een huurwoning en bijstand en mensen met een (duur) koophuis. Beiden hebben hele andere kosten en inkomsten.. Als ik alleen kijk naar iedereen die gewoon een inkomen heeft en koopt/huurt, is het volgens mij onmogelijk om rond te komen van 1500euro.

Deel Deze Pagina