Wat verdient een 15 jarige bij de Albert Heijn?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Gymgirl, 25 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.875
    113
    Mc is dan nog wat gunstiger. :roflmao:Kwam dit vandaag tegen daar en moest aan dit topic denken, al gaat dat over de AH.

Bijgevoegde bestanden:

Havermout vindt dit leuk.
  2. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.719
    2.398
    113
    Hier kan ik me wel iets bij voorstellen ja. Ik spaarde vroeger zelf sowieso alles op wat ik verdiende voor een grote aankoop of een vakantie, was niet speciaal geïnteresseerd in het ontvangen van een extra bedrag in mei ofzo.

Dochter (net 16) heeft net gesolliciteerd bij onze plaatselijke bakker, ze mag woensdag op gesprek komen. Zij is zelfs helemaal niet bezig met hoeveel ze gaat verdienen, heeft nog geen idee daarvan. Ze wil gewoon een bijbaantje wat ze leuk vindt en wil liever niet vakkenvullen in de supermarkt zoals haar vriendinnen.

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Vakkenvullen is ook gewoon saai werk.
    Dochter begon daarmee maar kon al heel snel naar de broodafdeling, daar heeft ze het prima naar haar zin. Als ze echt mensen te kort komen wilt ze nog wel eens gaan vakkenvullen op zondag (dan krijg je toeslag).

Horeca mag ook vanaf 15, en dat verdient meer dan een winkel.

4. SSSUUUSSS

SSSUUUSSS Lid

8 nov 2022
    18
    4
    3
    Vrouw
    Poetsen in een verzorgings/verpleeghuis of het ziekenhuis verdiend goed.. zou niet weten wat precies. Maar jongeren die bij ons op de afdeling werken hebben het uitgezocht en dit schijnt het beste te verdienen.

Deel Deze Pagina