wat verdriet.

Discussie in 'De lounge' gestart door life, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

@Shopaholic;

Bij mij was een te korte baarmoedermond geconstateerd en moest ik 'rustig aan doen' want er ontstond een risico dat de baby voor de 28 weken geboren zou worden. We hebben tot aan de 26 weken wat MINDER seks gehad, en ondertussen wacht ik nog steeds op die 'te vroege bevalling', ze liegen. ;)

2. life

life Niet meer actief

Merk wel dat ik wrl veel harde buiken heb op het moment, heb het eerlijk gezegd ook druk op werk en nu dit wat denk ik ook tegenwerkt, maargoed dat wou ik even aankijjen natuurlijk denk ook dat ik bekkeninsta heb maar snel weer afspraal.
    Maar als we bezig zijn voelt het altijd rustiger dan voorheen hahaha.

Ik was ook nieuwschierig! Maar het is me zo voor me neus geschroven.
    Vind het sws heel raar waarom mannen perse dat moeten doen, toch veel fijner met je vriendin/vrouw. Die sites is eigenlijk gewoon vies, maar mag eerlijk zijn vind het spannend om te kijken om te leren, kijken wat er nogmeer is, is dat gek??;)
    Ben sws nog niet lang actief erin maar merk dat ik nu wel wat meer wil proberem dan standaart dingen, maarja zat ineens wat in de weg hahaha

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Te leren? Ik zeg koop het boek 'make love' echt een super leerzaam boek, ook hierin staat dat p.orn.o totaal niet realistisch is.

4. suusje1982

suusje1982 Actief lid

7 aug 2013
    363
    0
    0
    Ik zou ook woedend zijn! Ik snap het ook niet hoor dat sommige mannen dat doen. Het is zo fake als het maar zijn kan ;) maar goed snap meer dingen van mannen niet haha. Praat erover samen en probeer een andere manier te vinden om dat te delen. Je kunt ook seks met elkaar hebben op heel veel andere manieren. Hij hoeft niet altijd naar binnen toch, om het maar even zo te zeggen. Je kunt op heel veel fijne manieren zorgen dat je allebei aan je trekken komt.

5. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    nah ik ben meer het; pff ik ben moe schat, kan dat morgen? :D

6. suusje1982

suusje1982 Actief lid

7 aug 2013
    363
    0
    0
    Twijfel niet aan je eigenwaarde want vaak kijken mannen dat niet omdat ze jou niet meer willen. Het is gewoon alleen maar om de lust!

7. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ok! Voor je het weet verzinnen ze er een te hoge bloeddruk bij en word je nog opgenomen ook...stelletje mafkezen zijn het! :p

8. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Idd en voor je het weet heb je een totaal verkeerd beeld... zoals de vagina flapjes bijvoorbeeld... ik zou zweren dat alleen purno actrices die hadden vanwege het continu bezig zijn... ben nog in shock...
    Ze lichten je helemaal verkeerd voor!

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Whahahaha:p

10. life

life Niet meer actief

voorlichting heb ik toch al niet goed op school gehad anders was ik niet nu al zwanger geweest:p!!!of heb niet goed opgelet;)

net nog beetje gepraat erover, hij zei oke dan ga je me helpen, hmm oke, maar ik dan?? mag ik wel helpen maar zelf niets krijgen?
    iemand idee?

toch nog stiekem beetje het gevoel dat hij het niet helemaal snapt..;p

11. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    #31 Anoniempje2011, 9 aug 2013
    Laatst bewerkt: 9 aug 2013
    Ik zou me hier ook rot om voelen. Heb er weinig tegen als mn man het wilt kijken. maar als hij niet meer naar mij om kijkt zou ik ook wel heel boos en verdrietig worden. Toch nog een keer proberen er over te praten?

12. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Mijn partner en ik kijken het altijd samen, en ja we leren er ook wel van. Als ik jou was zou ik inderdaad het voortouw nemen en een leuk avondje inplannen. Spannend filmpje opzetten, iets erotisch aantrekken? Dan komt vast en zeker het moment vanzelf dat ie je niet meer kan weerstaan :)

13. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ik zou als hij slaapt gewoon stiekem onder de dekentjes kruipen. Let wel op dat je waarschijnlijk meer weg heb van een bewegend Himalaya gebergte met je hol omhoog op zo'n manier dat je buik niet geplet wordt tussen het matras en jouzelf, dus voor het verrassingseffect moet je wel subtiel te werk gaan.
    Over het algemeen zijn mannen daar zeker wel wakker voor te maken en guess what. De baby heeft er dan ook geen last van :D.

14. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw

Nee even serieus, het boek make love is voor beide van jullie erg leuk om te lezen. Wij hebben ieder hetzelfde hoofdstuk gelezen en besproken (relatietherapie) Heeft serieus veel veranderd in ons seksleven en de kijk op p. Nou gewoon lekker samen m.astruberen? Misschien is dat wat dan hoeft die de baby ook niet te storen met zijn piel :p

15. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    mijn man doet het ook (filmpjes op de pc en zichzelf helpen), en ik kan het hem niet kwalijk nemen.
    ik ben niet zo van de seks, en zeker nu niet. moet hij dan maar op exploderen staan omdat ik niet wil?
    een man heeft zo zijn behoeftes en die staan niet 9+ maand stil. liever een filmpje op de pc als dat hij naar de H** of vreemd gaat vind ik.
    en ja ik kan me ook voorstellen dat hij het niet aan de grote klok hangt, misschien schaamt hij zich wel.
    ook al wil hij dan nu geen seks met jou omdat hij het eng vind, betekent dat niet dat hij geen behoefte heeft. ik denk dat ik het als man zijnde ook maar vreemd/eng zou vinden. er is toch een derde persoon bij op een hele kwetsbare plek.

16. life

life Niet meer actief

we zijn wel is een shop in gegaan om te kijken, pakje hadden we maar niet gedaan omdat ik er toch niet in pas nu. maar we wouden het wel is proberen, maar dat ik voor wat later...

en trouwens me buik is nog steeds niet zo groot, zit nog niet heel erg in de weg haha

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Mocht je 's nachts onder de dekens gaan spoken bij je vriend - let goed op je voorgevel!!!

Nee echt, tijdens mijn zwangerschap zijn mijn borsten DRIE cupmaten gegroeid en tijdens een nachtelijke rollebolsessie draaide vriend zich al knuffelend mijn kant op en lag hij ineens bovenop mijn borst. Het knelde gewoon :( Dat was best pijnlijk :D

Gewoon een extra tip om het 'sexy' te houden, in plaats van pijnlijk!

Let op de dames :cool:

18. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Kijk! Dat vergeet ik dus weer te zeggen. Maar dat komt ook wel een beetje dat mijn dames nogal petite zijn.
    Zo leren we allemaal wat van elkaar. Super :cool:

19. life

life Niet meer actief

haha goeie tip dankjewel!
    Al zijn de mijne niet groot nog steeds kleine b zit niet echt in de weg.
    maar mocht die dat doen dan ontploffen ze, ze lekken als een vergiet'-)
    dus zit hij ook onder de smurrie hahahaha, en hij schrok nog zo erg van de natte plekken toen ik wakker werd!!!

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ach, de mijne loopt erin te knijpen terwijl er nog niks uitspringt en dan issie teleurgesteld omdat de 'uiers' nog niet open zijn voor 'business'. Whahahaha. Hopelijk doen ze het straks na de geboorte wel :D Anders blijf ik zitten met deze cupmaat!

Deel Deze Pagina