Wat vergeet jij telkens en wat spande de kroon?

Discussie in 'De lounge' gestart door Victoria30, 11 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    haha dit heb ik met onze hond gehad, liep de ene ingang de school in en daar de hond even vast gemaakt om kind naar binnen te kunnen brengen. Al kletsend met een andere moeder de achter uitgang uitgewandeld om stuk verderop erachter te komen dat ik iets miste 😅

2. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Ik had de mazzel dat de bus nog niet weg was. Was een weekend waarbij er door een organisatie bijna een heel terrein afgehuurd werd. Dus het was geen stadsbus. Het duurde voor mijn gevoel heel lang voordat ik iemand vond die wist waar hij was. Met behulp van een stel Duitsers (taal die ik totaal niet sprak) met tassen en al de bus bereikt. Als ik niet actief was gaan zoeken had hij gewoon vertrokken en had hij bij 1 of andere dame gezeten....

3. jupke

jupke Niet meer actief

@mam1991

Jou onderschrift is echt geweldig. Moet iedere keer weer lachen als ik m lees 😂

4. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik ging lopend naar mijn ouders (woonden een paar straten verder) en moest eerst nog wat uit de auto pakken. Toen ik dat Had ben ik naar mn ouders gelopen en daar een middagje op bezoek geweest. Niks in de gaten gehad. Toen ik thuiskwam kon ik mn sleutels niet vinden in mn tas en jaszak. Zoeken zoeken maar nee ik kon mijn huis echt niet in. Dus ik draai me om bij de voordeur om de reservesleutels bij mn ouders op te gaan halen en wat zie ik in het slot van mn auto...juist, mijn conplete sleutelbos inclusief huissleutels enzo. Lekker handig...

5. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Ik ben 34 en heb het pas sinds 4 maanden 🙈🙈

6. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ik heb heel lang een rekening gehad waar niks op stond. Telkens werden wel de kosten afgeschreven, stond ik weer in de min. En dan moest ik weer dat aanvullen omdat ik niet in de min kon staan ect. 🙈
    Terwijl ik met andere dingen echt heel punctueel ben, maar dit... na 2 jaar was het moment daar dat ik hem opgezegd heb haha. S

7. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Yep.. ik ben een keer teruggereden. Maar ja, toen stond ze er al niet meer..

En deze. Het is dat mijn moeder ons een berichtje stuurde om ons te feliciteren..

En verder vergeet ik altijd wel iets met boodschappen doen. Ook als mijn man het expliciet heeft gevraagd. Ik ben al ontelbaar keer terug gemoeten voor iets. Helaas vergeet ik ook op te schrijven als ik iets nodig heb..:)

8. jupke

jupke Niet meer actief

Mijn eigen verjaardag. Wij vieren geen verjaardagen en sta er daarom niet bij stil. Maar op mijn werk bijvoorbeeld verwachten ze toch dat ik taart trakteer ofzo.

Standaard elk jaar gaat het mis

9. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    837
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ik vergeet altijd om het toilet te bezoeken voordat wij op pad gaan. Dan loop ik zo op de kids te hameren; ga nou naar het toilet! Als we zodadelijk bij de winkels zijn kan het niet.... 3 keer raden wie dan hoge nood heeft 😂

10. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Wij zijn een keer 100 km naar mijn ouders gereden, op eerste kerstdag, om er bij aankomst achter te komen dat we de biefstuk, die we speciaal hiervoor hadden gehaald voor 12 personen, thuis in de koelkast hadden laten liggen.. Had mijn vriend wel een goed excuus om in mijn vaders auto van de zaak (een véél mooiere dan wij zelf hadden) even heen en weer te crossen en de verplichte familiewandeling over te slaan...

11. Ster88

Ster88 Niet meer actief

Naar huis rijden wetende dat ik de kinderen moet halen bij het kdv. Maar elke keer zo in gedachte dat ik in plaats van het kdv de weg naar huis pak. Ik heb echt al heel vaak terug moeten rijden 🙈

12. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Wat een opluchting, deze topic. Ik ben ook al zo een chaoot. Moet wel zeggen dat het tegenwoordig een stuk beter gaat. Met dank aan goeie agenda apps, siri reminders en lijstjes.

Maar vroeger....;
    Oudere broer op school vergeten als ik dochter ging ophalen. Want die ging vaak ook met zn eigen fiets.
    Heel veel rekeningen vergeten te betalen, tot aan aanmaningen 'in naam van de koning' aan toe. En niet 1 keer helaas.... Duur grapje.
    Eindeloos vergeten dingen terug te geven als ik wat geleend heb. Tegenwoordig bewaar ik het bij de deur of leg het meteen in mn auto op de voorstoel. Dat helpt.
    Altijd overal spullen laten liggen, dingen kwijt. Gisteren alleen al heb ik twee keer mn telefoon gezocht via 'find my iPhone'...

13. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik reed laatst met een collega naast me in de auto, heel automatisch naar de school van de kids. Mijn collega; euhmmss?? Oeps....:)

14. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Mijn vliegticket aan de bar vergeten voordat we moesten inchecken... alles af gezocht tot ik bij die des betreffende bar kwam... zweet stond me op de kop maar alles goed gegaan verder haha

15. mama en zoon

mama en zoon Bekend lid

27 jan 2017
    740
    209
    43
    Oh ik heb nog eens iets GEWELDIGS meegemaakt :D

Mijn moeder en ik gingen een dagje met de trein naar Maastricht naar de kerstmarkt. En dat is een hele reis vanaf waar wij wonen hahaha.
    Eenmaal daar aangekomen bleek de kerstmarkt de volgende dag pas te beginnen..... Ik had niet goed gekeken op internet.
    we hebben evengoed een leuke dag gehad :D

16. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik vergeet altijd de lege flessen terug te brengen naar albert heijn. Pas als ik bijna niet meer kan lopen in de bijkeuken denk ik er eens aan. Ik zet het vaak in zakken maar dan gaat zoontje er weer mee kegelen enz,... ;)

Bijgevoegde bestanden:

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier ook eens. Wij wouden eens lekker naar walliby gaan. Na een uur/anderhalfuur kwamen we er aan. Helemaal blij want de parking was leeg, alleen voorraan wat auto's.
    Waren dat auto's van het personeel en het park was dicht die dag. :D

18. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Zo gingen wij een keer winkelen in oberhausen op 1 november. Ik vond de parkeerplaats al zo opvallend leeg toen we aankwamen (wij moeten een fors stuk rijden voor oberhausen) Wist ik veel dat het een feestdag was daar

19. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Ik neem altijd een beker melk mee als ik naar bed ga.
    En 's ochtends ben ik vaak te slaapdronken en gehaast (goeie combi trouwens) om die beker te herinneren. En het komt wel eens voor (man zou zeggen veel vaker dan eens...) dat ik die beker gerust een dagje boven laat staan. Ik kom niet zo vaak op onze slaapkamer.
    Op een warme zomerse dag met de zon vol op het nachtkastje kan ik je vertellen dat dat voor verrassingen kan zorgen als je de beker weer wil leeggieten eind van de dag. Bah.

20. Emilie69

Emilie69 Niet meer actief

Mijn man spant bij ons wel de kroon. Zoon was 2 weken oud. Man gaat naar de bakker en neemt zoontje mee in de wandelwagen omdat het lekker weer was. Hij, fier als een gieter, weg met zoon. Zie ik hem terug komen met een zak broodjes in z'n handen, maar zonder zoon! Die was hij vergeten bij de bakker! De vrouw van de bakker noemt onze zoon nog steeds haar 'verloren zoon' al is hij ondertussen bijna 14!

Deel Deze Pagina