Wat vergeten jullie altijd?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sharon20, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Wij hadden zo'n motor waar je een aanhangertje aan kon hangen, voor de ongelovige onder ons... (wie vergeet er nu zijn hele koffer hihi)

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

acceptgiro's te betalen.. alles gaan automatische dus heb nergens omkijken naar. Maar komt er een acceptgiro van bijv de tandarts oid dan vergeet ik dit bijna altijd optijd te betalen..:)

Voor de rest ben ik gelukkig niet vergeetachtig.:)

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hahaha good one:)

Toen ik zwanger was vergat ik een stuk meer, maar nu ook nog wel. Ramen dichtdoen voor Emma op bed gaat boven bijvoorbeeld.

Of boodschappen als vuiliszakken en vaatwastabletten.

Of ik krijg een sms van iemand en denk ik sms later even terug. Vergeet ik vaak en kom er s avonds laat nog eens achter haha

4. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    vanmiddag was weer lekker, ik ging even naar de winkel omdat ik gisteren eieren was vergeten. ook had ik fondue balletjes bestelf voor morgen en had ik nog een fles wasmiddel staan die ik zo mocht meenemen omdat die kapot in de doos zat (ik werk daar in die winkel) loop ik binnen, pak ik mijn eieren, kom ik er bij de kassa achter dat ik ik dat wasmiddel vergeet.... weer terug naar achter, loop ik van de parking, shit mijn balletjes :D weer terug hihi

5. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Als mijn hoofd niet aan mijn nek vastzat zou ik die zelfs vergeten :);)

Ik vergeet echt ALLES sinds ik 2 kindjes heb gekregen....

6. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Oh en volgens mij is het besmettelijk want mijn man vergeet ook steeds meer....

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Gheghe hier sluit ik me bij aan...! Voor ik zwanger raakte was ik al een vergiet, altijd mn buspas (vader werkte bij connexxion gratis reizen:D) vergeten, ov vergat ik altijd, sleutels, porto....
    Maar toen ik zwanger was werd het allemaal erger en nu is het nog steeds zo. Ik ben nog erger dan een vergiet.

8. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Dat ben ik vergeten ;)

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Op het moment vergeet ik zo'n beetje alles hihi ;)

Maar ik vergeet altijd als ik rond het eten nog een wasje in de wasmachine gedaan heb hem daarna eruit te halen, en meestal kom ik er de volgende dag rond dezelfde tijd weer achter. Met als gevolg dat ik de was weer extra moet spoelen grrr!

10. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik vergeet altijd papieren op de post te doen die dus echt spoed hebben , en mijn vuilnisbakken pasje waardoor ik dus met mijn vuilnis bij de ondergrondse containers sta maar de zak er dus niet in kan gooien , en dan moet ik weer terug 3 hoog om dat verdomde pasje te halen ...

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dat is zwaar hinderlijk!!!

12. nicole26

nicole26 Niet meer actief

En het ergste is nog dat ik het zelf schuld ben dat ik weer omhoog mag lopen :)

13. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Mja...bijna alles. Ben heel blij dat ik mn reet gewoon niet kan vergeten anders zou ik bijna overal moeten blijven staan. :D
    Maar t geen er heel erg uit springt is toch wel het opladen van mn mobieltje
    Echt daar ben ik ZO"N ramp mee!
    Neem hem wel altijd mee maar zodra iemand belt hoor ik hem dan 1x over gaan en dan is mn batterij weer leeg ;)
    Schiet echt zo lekker op zo.

14. Revit

Revit Niet meer actief

Alles, behalve telefoonnummers.Die onthoud ik altijd errug goed.

15. valhalla

valhalla Niet meer actief

Als je vraagt 'wat vergeet je niet' ben ik sneller uitverteld in elk geval :D

16. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.152
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    :D:D:D:D Hahaha!!!

Blij om te horen dat het nog erger kan!

17. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    verjaardagskaarten sturen
    Mensen bellen
    De kapper bellen voor mijn vriend (altijd zo raar haha)
    gek eigenlijk want sleutels en dat soort dingen weer niet?

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    ik vergeet mijn huissleutels altijd..!!
    Sta k weer voor een dichte deur zonder sleutel..

En boodschappentassen heb er een stuk of 80 en nog moet ik nieuwe kopen bij de supermarkt omdat k ze vergeet :)

19. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Op tijd naar bed gaan!

Deel Deze Pagina