Vanavond de halve finales wat denken jullie ? En wie gaan er allemaal kijken ? Vind het wel een mooi liedje van Anouk nu ik hem een paar keer gehoord heb.
Ja, ik Vind het wel wat hebben... Ik vind het een mooi nummer.... Maarrrr het is geen kanshebber helaas! Dus ik denk dat we miet door gaan. Anouk is zo'n goeie zangeres die had een wat uptempo nummer moeten zingen. Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Bedankt! Ik ga wel kijken. Ben best nieuwsgierig. Normaal vind ik er weinig aan.... Vind het een mooi liedje, maar vind het zo'n hoog Kerst-gehalte hebben. Toi toi toi in elk geval!
Het is een mooi nummer, maar ik mis toch echt een enorme uithaal waarin je het rauwe van haar stem hoort.
Het is een mooi nummer maar geen songfestival nummer. Heb net het half uur vooraf gekeken en er zitten dit jaar weer goede nummers bij van andere landen helaas
Ik ben ook aan het kijken. Ben zeer benieuwd. Mis idd ook een rauwe uithaal van Anouk. Maar vind het wel een mooi liedje, al heeft ze nog wel veel mooiere liedjes gemaakt.