Wat verlies je tijdens een miskraam ?

Discussie in 'Miskraam' gestart door madelief78, 20 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelief78

    madelief78 Bekend lid

    26 feb 2009
    561
    63
    28
    Hallo,

    Ik heb vorige week te horen gekregen dat het vruchtje met 6 weken is gestopt met groeien. Ik zou vandaag 9 weken zwanger zijn.

    Na een week afwachten hebben we gekozen om met medicatie de miskraam op gang te brengen.
    Ik heb gisteren een pil ingenomen en vandaag 4 ingebracht en dit moet ik morgen herhalen.

    Vanaf een half uur na het inbrengen van de medicatie heb ik weeen. Vanaf 2 uur daarna bloed en stolsel verlies.

    Net ben ik een wit, gelige brok verloren die brokeld en wit is van binnen. Weet iemand wat dat kan zijn? Kan dat het vruchtje zijn?

    Wat kan ik nog meer verwachten te verliezen en kun je beschrijven hoe dit eruit ziet?
     
  2. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Dit zal een stukje baarmoederslijmvlies zijn denk ik. De kans is groot dat je bij 6 weken geen herkenbaar vruchtje verliest. Het is zo klein nog..

    schrik niet van de hoeveelheid bloed of stolsels. Dit kan best veel zijn.
     
  3. Appeltaartmetslagroom

    29 jan 2020
    196
    248
    43
    Vrouw
    Ach wat verdrietig! Ik heb zelf vorige maand een miskraam gehad, met 10 weken zwangerschap. Ik herken niet wat je omschrijft, weet niet wat je verloren bent. Maar wat mij opviel was echt het moment van weeen en enorm veel bloedverlies. Kon beter op t toilet blijven zeg maar. En daarna kraamverband. Bij mij ging het bloeden nog anderhalve week door op dezelfde sterkte en ineens verloor ik nog een hele homp. Waarschijnlijk is dit placente/baarmoederweefsel geweest. Het was echt heel veel, maar daarna stopte ook het bloeden en knapte ik fysiek geheel op. Een paar dagen later bleek uit de echo dat mn baarmoeder schoon was. Ik was er zelf niet op voorbereid dat het in 2 delen kon komen met dus anderhalve week er tussen. Daar schrok ik wel even van. Ben nog bij de huisarts geweest later en die gaf aan dat het niet raar is. Fijn natuurlijk, maar ik had t graag geweten. Mocht je vragen hebben of ergens over twijfelen, bel met je huisart/sverloskundige/ziekenhuis!
     
  4. madelief78

    madelief78 Bekend lid

    26 feb 2009
    561
    63
    28
    Dank je wel voor jullie reactie en jullie verhaal.
    De verloskundige gesproken en zij dacht dat het wel het vruchtje geweest kan zijn. Nu nog een heftig menstruatie over waar ik vooral veel bloed verlies. Maandag hoor ik of alles schoon is.
    Wie weet moet er idd nog wat komen.
     

Deel Deze Pagina