Morgen heb ik met mijn oudste een afscheidspicknick van de psz, iedereen neemt wat mee, nu wilde ik sandwiches mee gaan nemen.. maar, wat zal ik er op doen?? Ik vind het wel moeilijk omdat kinderen het ook makkelijk moeten kunnen eten. Dus wil niet al te dikke lagen maken. Iemand lekkere tips voor mij?
Leuk zeg een afscheidspicknick!! Ik zou gewoon dingen erop doen die kinderen lekker vinden en niet te veel 'knoeien', bijv pasta, pindakaas, smeerworst en smeerkaas. Zo weet je ook zeker dat de kids het lekker vinden. Verder is het leuk om ze in driehoeken uit te snijden, maar je kan ook andere vormen maken, met bijvoorbeeld grote koekjes vormen. Leuk vlaggetje erin steken, klaar! Zo zou ik het doen.
Ik haal altijd tortillas bij de Aldi en bak een omeletje, doe die er op en rol het op als een pannenkoek. Of gerookte zalm of iets smeerbaars. Gaat goed in het handje en is net even anders. En Ilana wil altijd met dit soort etentjes komkommerschijfjes in hartjesvorm mee. 3 meloenhartjes op een sateprikker is ook favoriet.