wat verschrikkelijk irritant!

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 5 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Is die code van de schoenen niet verkeerd, dat je de beige besteld maar het de code van de groene is.... heb je nu 3 paar groene schoenen? Bon prix heb ik helaas ook al geen goede ervaringen mee :(

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    geen idee.. maar dat is hun probleem als die code niet goed staat.. de hebben nu een mooie mail ontvangen van me.. en ze kunnen die schoenen ergens steken waar de zon niet schijnt... stelletje prutsers.

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    heb een excuusje gekregen, en een afspraak dat ze de schoenen op komen halen.. en thats it... had er wel meer van verwacht maargoed..

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik snap niet dat ze amper-Nederlands-sprekende mensen aannemen voor in een callcenter..hoe verzinnen ze het???

5. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Eerlijk, mijn eerste reactie toen ik je openingspost las. Het zijn maar schoenen, zou ik mij niet zo over opwinden.. Adem in adem uit ;)

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    maar het is toch ook gewoon verschrikkelijk irritant dat t blijkbaar zooooooooooo moeilijk is om ipv groene schoenen op te sturen, de camel schoenen op te sturen zoals op de bon beschreven staat....

t gaat ondertussen niet eens meer over de schoenen, maar t principe dat t gewoon te moeilijk is voor de winkel... ik hoef de schoenen ook niet eens meer te hebben.

en idd... nu vraag ik me dus wel even af of die man die ik t laatste gesproken heb, die gewoon letterlijk herhaalde wat ik zei over de verkeerde levering enz.. of die überhaupt wel heeft gesnapt wat ik hem verteld heb..

7. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Haha snap het wel, maar het is gewoon te warm hiervoor ;)

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    haha ja idd!

Deel Deze Pagina