Is die code van de schoenen niet verkeerd, dat je de beige besteld maar het de code van de groene is.... heb je nu 3 paar groene schoenen? Bon prix heb ik helaas ook al geen goede ervaringen mee
geen idee.. maar dat is hun probleem als die code niet goed staat.. de hebben nu een mooie mail ontvangen van me.. en ze kunnen die schoenen ergens steken waar de zon niet schijnt... stelletje prutsers.
heb een excuusje gekregen, en een afspraak dat ze de schoenen op komen halen.. en thats it... had er wel meer van verwacht maargoed..
Ik snap niet dat ze amper-Nederlands-sprekende mensen aannemen voor in een callcenter..hoe verzinnen ze het???
Eerlijk, mijn eerste reactie toen ik je openingspost las. Het zijn maar schoenen, zou ik mij niet zo over opwinden.. Adem in adem uit
maar het is toch ook gewoon verschrikkelijk irritant dat t blijkbaar zooooooooooo moeilijk is om ipv groene schoenen op te sturen, de camel schoenen op te sturen zoals op de bon beschreven staat.... t gaat ondertussen niet eens meer over de schoenen, maar t principe dat t gewoon te moeilijk is voor de winkel... ik hoef de schoenen ook niet eens meer te hebben. en idd... nu vraag ik me dus wel even af of die man die ik t laatste gesproken heb, die gewoon letterlijk herhaalde wat ik zei over de verkeerde levering enz.. of die überhaupt wel heeft gesnapt wat ik hem verteld heb..