Meiden ik moet even mn geluksmomentje kwijt hoor! Na 2,5 maand van veel ziek en benauwd zijn, had Thomas vandaag zo'n lekkere dag! Echt oer-gezellig! Vanochtendvroeg wilde hij niet slapen, dus lekker laten spelen beneden, om uur of 10 zijn fruit en daarna lekker 1,5 uur (!) geslapen. Eenmaal wakker was ie zo lekker uitgerust: lekker gespeeld in de box, broodje en flesje melk gegeten en gedronken en daarna gezellig boodschapjes doen. Hij vond de harde wind heeeel spannend! Daarna heeft hij wel 45 min heel zoet zelfstandig (!) zitten spelen met een treintje (zo een die je met blokjes in en uit elkaar kan halen/zetten), terwijl hij (eindelijk!) zelf van liggen op z'n buikje naar zit kwam! Daarna nog even samen gespeeld. Toen enorme poepbroek! (daar ben ik, in tegenstelling tot de meeste moeders, erg blij mee, gezien de moeizame en harde ontlastig die hij 9 van de 10 keer heeft) Daarna nog lekker verder gespeeld op de grond met de koekjespot van fisher-price (hit! als we die niet hadden...) ... Nu nog even op bedje gelegd en volgens mij valt hij meteen (ook heel bijzonder!) in slaap. En: nog helemaal niets (!) gespuugd vandaag! En dat is helemaal bijzonder, want ons ukkie spuugt erg veel (vergel. reflux). Hij hoest nog wel en is nog aan de puffers (waarschijnlijk hele winter wel), maar heb mn vrolijke mannetje eindelijk weer terug! Joehoe!
Heerlijk om te lezen hoe bijzonder een moeder over haar kind kan praten. Meid geniet er lekker van, hopelijk is je kleine weer snel helemaal oppietoppie en hoeft hij geen puffers meer.
wauw heerlijk joh! Zo leuk om te lezen hoe je er van genoten hebt ( en je kleine ook ) Ik hoop voor jullie dat elke dag zo'n mooie dag als vandaag zal zijn!
oh, wat klink je blij en opgelucht, wat fijn! Dat er maar heeeel veel van dit soort dagen mogen komen!