wat verstaan jullie onder een licht streepje?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door noortje30, 11 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noortje30

noortje30 Actief lid

27 okt 2006
    151
    0
    0
    Ik heb vanochtend een test gedaan en als ik de test héél schuin onder de lamp hou zie ik een héél vaag lijntje maar dan zonder kleur. Als ik 'm gewoon hou zie ik dus niet. Ben inmiddels ruim overtijd dus als ik zwanger zou zijn zou ik toch iets moeten kunnen zien?
    PS het is een test van Matcare.

2. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Je zou zeggen een streepje is een streepje, maar omdat ik dat ook te onzeker vond heb ik alsnog een de digitale van clear blue gedaan.

Daar staat op ZWANGER of NIET ZWANGER.

Duidelijker kan niet toch.

Mocht je nog twijfelen dan zou ik er nog een doen van clear blue.

Succes.

3. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ja, het blijft lastig als je moet gaan raden bij een heel licht streepje. Je zou over een paar dagen nog een keer kunnen testen of inderdaad een digitale test nemen, die geeft wat meer duidelijkheid. Bij was er ook een heel licht streepje. Toen zei mijn vriend, dat is niks, dat zie je alleen maar omdat daar een streepje zou moeten komen. Enkele dagen later weer getest en nu was het wel een vette streep! Wil dus niks zeggen.

4. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Ik heb dit dus nu ook, vanmorgen getest, en bij daglicht een heeeeeeeel licht streepje, als ik de test uit elkaar haal zie ik de streep wel wat duidelijker. (dacht eerst dat het schaduw was van het venstertje) Ik ga morgenvroeg nog weer testen met een kruidvattest, en maandag met dezelfde test als vanmorgen.

Liefs moons

Deel Deze Pagina