Dames, hier ben ik weer! Ik hen net een sensitest vroege zwangerschapstest gedaan. Kunnen jullie meekijken ik zie 2 strepen, jullie? Groetjes
Ik zie hem, is het een test van sensitest of predictor? Je noemt ze allebei in je titel maar het zijn twee verschillende merken.
Predictor staat bekend om vals positieve testen, ik zou even een kv2v5 doen, die kan je morgen wel doen.
Doe inderdaad even een kv2v5. Heb te vaak negatieve verhalen over de predictor early gehoord/gelezen. Durf je dus nog niet te feliciteren.
Ik vind het wel een dikke tweede streep, maarja, predictor early.. Hopelijk geeft je CB een positief resultaat.
Ik zie 2 strepen, maar helaas zegt dat bij de Predictor Early helemaal niks. Je kunt zwanger zijn, maar ook niet. Er verschijnt namelijk ook een streepje als je niet zwanger bent. Ik hoop voor je dat de Early dit keer zijn werk wel goed heeft gedaan. Plaats je ook nog een foto van je CB? (Is dat een Plustest of eentje die aangeeft zwanger/niet zwanger? Hoop geen Plustest, want ook die zijn vrij lastig af te lezen. Geven vaak pennestreepjes....).
Ik heb ook zo'n test gehad en toen bleek dat ik niet zwanger was, de maand daarna heb ik nog zo'n test gedaan en toen zag die er zo uit zoals mijn foto, toen was ik wel zwanger. Ik hoop voor jou dat deze test ook al zwanger zegt ik twijfel een beetje.