Netlogaccount.... lijkt wel een contactadvertentiesite ofzo

Discussion in 'De lounge' started by Hopmarjanneke, Dec 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,558
    530
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Sinds een klein poosje ben ik aangemeld bij Netlog, mede omdat ik door een aantal bekenden ben "uitgenodigd". Tot zover prima uiteraard, zoals zoveel "social media". Maar ik heb inmiddels al verschillende "vriendschapsverzoeken" gehad van volstrekt vreemde mannen :$ die een relatie schijnen te zoeken. Naja die weiger ik meestal gewoon.... maar zo net :(

Haii ... zozo .... ik kan niet ontkennen maar zat zo op je profiel te kijken en moet zeggen dat je er bijzonder aantrekkelijk uitziet zeg...
    Alles goed verder met je ? Kusje van mij[​IMG]….

Dus heel kort "Bedankt" terug.... wat ik dus niet had moeten doen ;)

Graag gedaan beauty one ... heb je wellicht zin om verder te kletsen op msn ? lijkt mij wel leuk eigenlijk .... mailadresverwijderd@hotmail.com is de mijne hopelijk tot zometeen kusje...

Dat heb ikdus maar afgekapt :D

Maar echt het lijkt wel een verkapte contactadvertentiesite man. Valt het jullie ook op????

2. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Dat is precies de reden dat ik mn account daar verwijderd heb:D

eerst foto's van mezelf dr afgehaald, zodat er alleen nog maar foto's van mn honden stonden maar dan nog kreeg ik regelmatig van dit soort berichten;)

En als ik die berichten dan negeerde waren er ook nog die gewoon berichten bleven sturen:$ Werd er gek van:x

Dus geen netlog meer voor mij ;)

3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Haha gatver (sorry).... :D nog ff "kusje" erachteraan, zo kwallig, iew... Ik ken dat helemaal niet joh, dat netlog...

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,558
    530
    113
    Female
    Duitsland
    Heb net al even aangegeven dat ik een relatie heb met mn partner, die inmiddels ook op netlog zit... misschien helpt dat. En anders ga ik er maar een foto van Mr Ed :D ofzo opzetten.

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,558
    530
    113
    Female
    Duitsland
    je kunt er bijv je foto's en zo op plaatsen. Ik meende eerst dat het meer een soort van Photobucket ofzo was, maar dan met de mogelijkheid de foto's te delen met je vrienden... maar het lijkt dus meer op een "Marktplaats voor lonely jochies" :D

6. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Haha nou inderdaad beauty one :p, als ik dat zo lees.. Ik hou het maar gewoon bij hyves.

7. 0611inge

0611inge Actief lid

Feb 9, 2011
    188
    0
    0
    Haha klinkt heel bekend en kan vertellen: een andere foto erop maakt weinig uit denk. Ik heb dus een foto van mn katten erop staan en nog zeggen ze goh wat zie je dr leuk uit, dan denk ik dan ben je wel heel blind als je t verschil niet meer ziet tussen katten en een vrouw ;) En wat me daar opvalt is dat het vooral vanuit het buitenland komt.

8. glimworm

glimworm Niet meer actief

Volgens mij is netlog ooit begonnen als datingsite? Het heeft geloof ik ook nog anders geheten, maar weet niet meer hou, ik ben er zeker al 4 jaar weg.

Share This Page