Dat noemen zich nou vrienden, bah. :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Essenhout, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Bah, wat baal ik als een stekker!

Ik begin 1 maart met mijn BBL opleiding en ik moet 5 maart werken van 16.00 tot 22.00 (in de zorg)
    Nu raad je het misschien al, dat weekend is carnaval!
    We zouden met de hele vriendengroep gaan, +- 25 man. Maar omdat ik moet werken, willen ze niet op mij wachten. :(
    Nu wil mijn vriend rijden, maar moet hij verplicht boppen, omdat ik geen rijbewijs heb. Dat vind ik erg sneu.

Tuurlijk weet ik wel dat ze de hele avond niet voor mij hoeven te verknallen, maar 1 dag later moet een vriend van ons werken tot 10 uur, en daar wachten ze wel op! :x

Het zal er wel door komen dat ik als laatste in de groep ben gekomen ofzo, zo'n 9 maand geleden.
    We zien elkaar ieder weekend, de een wat meer dan de ander, hebben het altijd hartstikke leuk en dan krijg je dit. In mijn ogen voortrekkerij. Ik vind ons allemaal gelijk, maar schijnbaar denken hun daar anders over.

Achjaaa, we zien wel hoe we het oplossen. Wou het even van me aftypen, bedankt voor het lezen.

2. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    tja je kan toch niet verwachten dat 24 man op 1 iemand gaat wachten, ik zou proberen me te laten brengen, je kan dan wel samen naar huis, zie het probleem niet zo.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Tja, ik vind het persoonlijk een beetje onzin dat 24 mensen op 1 iemand moeten gaan wachten....

4. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Hee Meid!

Dat is inderdaad wel een rotstreek, maar je kan er natuurlijk niks mee! Wat zegt je vriend ervan? Kan hij het niet in de groep gooien om even te wachten op jou??

Gelukkig zijn er meerdere dagen carnaval en kun je lekker genieten!
    Moet zeggen dat ik het wel mis!! Woon al jaren niet meer in brabant.. :(

Veel plezier met carnavallen! ;)

Liefs

5. Essenhout

Ik zeg ook niet dat ze moeten wachten, prima dat blijf ik lekker thuis. Jammer maar helaas.
    Maar gewoon het feit dat een dag later wel 24 man op 1 iemand moet wachten die pas om 10 uur klaar is. Dat vind ik gewoon een naaistreek.

6. Essenhout

Wij wonen in Zutphen, maar gaan naar Brabant toe, vanwege de carnaval haha!

Dankjewel en ooit zal jij ook wel weer lekker kunnen carnavallen in Brabant toch? :D Neem je de kleine mee als ie wat ouder is, gezellig!

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja dat is idd wel erg flauw.......
    diegene moet ook tot 2200 uur werken?? (savonds??)

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Het is belachelijk Dat ze wel op die ander wachten!

9. Essenhout

Ja die werkt in de horeca. HIj moest eigenlijk tot 1 uur werken, maar heeft het naar 10 uur kunnen brengen.
    Meneer wilt ons niet achterna komen rijden, heeft wel een rijbewijs, maar kan dan niet drinken en daar wordt wel op gewacht. Vind het gewoon lullig, de een wel en de ander niet.

10. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    At Home

Ik hoop van wel ja! Ik ben op mijn 13de naar NoordHolland verhuisd en daar doen ze er niet veel aan, nog een aantal keer teruggeweest - maar dan is het niet meer zoals het was!
    Van mijn 18de tot 19de weer een jaar in Eindhoven gewoond, maar toen was er niet veel aan :( Ik mis het wel joh!

Ik hoop het met mijn kleintje te kunnen doen als hij wat ouder is..!! Nu alleen vriendlief overhalen, die houd er totaal niet van! ( Rotterdammer ).. :p haha

11. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    At Home

Dat vind ik inderdaad jammer! Ookal ben je de 'laatste' member van een vriendengroep, ik vind dat je geen onderscheid mag maken. Deden wij ook nooit! Persoonlijk zou ik het tussen neus en lippen door laten merken dat ik het niet leuk vind. Want als je het té direct zegt, kunnen er spanningen ontstaan. En dat is ook weer niet nodig :) Ik weet niet hoe jou vriendengroep in elkaar zit..

Maar meid, komt goed! :D

12. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Maar je vriend wacht dan dus ook niet op jou?

Dan zou ik namelijk vooral zwaar pissed zijn op mijn vriend, ik zou namelijk van hem wel verwachten dat hij even op mij wacht.
    Wat die 23 andere vrienden doen moeten ze zelf weten, daar zou ik mij niet zo druk om maken. Ik snap wel dat ze liever niet op 1 iemand wachten.

13. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Dat ging ik dus ook net typen, je vriend wil zelf rijden en vind het vervolgens vervelend? En als je vriend rijdt kan hij toch met die auto op je wachten? Want ik neem aan dat er geen 25 man in 1 auto passen.....

14. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

mmm ja dat is wel belachenlijk dat ze wel op het een willen wachten maar niet op jou
    en vaak is het pas na 22.00 mega gezellig
    hopelijk komt er een oplossing zodat jullie beide te vrede zijn
    veel plezier met het carnavallen

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    jammer hoor!
    beetje apart dat ze dan wel op die ander wachten!

maar kan idd je vriend dan niet even wachten?

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Volgens mij vond de vriend van TS het geen probleem, maar vindt zij het vervelend dat hij moet rijden voor haar ;)

Maarre, waarom ga je ze niet gewoon achterna met de trein? Simpele oplossing! Kun je gewoon mee terug rijden en kan je vriend gewoon drinken.

17. Blaak

Blaak Niet meer actief

Wees blij dat je iig vrienden hebt!

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

kun je dit vrienden noemen dan?

19. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Vind het ook niet netjes dat ze een dag later wel voor een andere vriend wachten maar niet op jou, zou me daar ook rot over voelen hoor

20. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Beetje vreemde reactie dit...

Deel Deze Pagina