Vraagje over echo babyview (gesl.bep)

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door sanne1234, 20 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Wij hebben over 2 weken een geslachtsbepalende echo bij Babyview. (wilde 2x bevestiging van geslacht voor de zekerheid dus ook nog 20 wk echo)

Mijn vraag is: sta je dan binnen 5 minuten weer buiten? Het is een jongen/meisje! Tot ziens!

Of kijken ze toch nog een beetje naar het kindje? Opmeten enzo?

Ik snap natuurlijk dat het niet zo uitgebreid is als bij een echte pretecho, is ook duurder natuurlijk maar ik vroeg me af hoe het precies is zijn werk gaat.
    (kosten zijn 55 euro dus is nog best behoorlijk vind ik)

2. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik lees mee, heb om precies dezelfde reden ook een afspraak gemaakt bij babyview.. Om met de 20 weken dan nogmaals een bevestiging te mogen krijgen..

3. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    ik heb 5 jr gelede een pretecho gemaakt bij babyvieuw in amersfoort!
    ze nemen echt de tijd voorje het deed zo een 20 min tot half uurtje

ik heb ook 3d gedaan erbij en op de dvd zie je dan ook 3d echt heel erg leuk hoor krijg je geen spijt van

ik heb op die mannier mijn schoonmoeder vertelt wat het geslacht was..lekkr op de bank hangen dvd gekeken hihh
    somigge fotos ware niet goed gelukt maar achteraf kreeg ik er nog een paar via de post!!

succes meide

4. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Ik gekozen voor alleen dit dus geen 3d

2D Echo met minimaal 6 zwart/wit foto's€55,
    (gekopieerd van de website van babyview)

Zoals ik het lees heb jij meer een soort van pretecho gehad incl.geslachtsbepaling.

Anderen die ook geen 3 d hebben en hun ervaringen?

Bij mij geen 3d echo want het is puur dubbel-check zeg maar, ik wil graag (hopelijk) 2x het geslacht horen zowel bij Babyview als bij 20 wk echo. en dan is 55 euro nog duur vind ik vandaar mijn vraag.

5. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Ik heb geen geslachtsbepalende echo bij Babyview gehad, maar wel bij een ander echobureau en daar stond ik met 10 min weer buiten. Ik vond het eerlijk gezegd niet leuk, want ik wilde wel meer zien, maar ja.. je betaalt eigenlijk om het geslacht te zien en meer niet.
    Afgelopen donderdag was ik daar weer, maar dit keer voor een 3d pretecho, en ik ben daar zeker een half uur binnen geweest. We hebben toen weer voor de zekerheid gevraagd of het geslacht nog klopte, haha en het klopte, gelukkig!!

6. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Daar geef ik je wel gelijk in hoor en als dit zo is dan is het zo maar ik vind alleen de prijs dus dan wel erg hoog voor 5 minuten snap je?

Vandaar dat ik me dit afvroeg.

7. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Ik vind die geslachtsbepalende echo's ook duur hoor. Wij hebben daar 37,- betaalt (iets goedkoper dan bij Babyview), maar toch is t veel geld voor 5 a 10 min. Anders kan je wachten tot de 20 weken echo, als je geduld hebt:p

8. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Ik heb ook een geslachtsbepaling laten doen. Niet bij de babyview, maar bij een echobureau hier in de buurt. Ik was 35 euro kwijt en ze heeft zo'n 15-20 minuten naar ons ventje gekeken. Het hoofdje heeft ze toen ook opgemeten.

9. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Zo te zien niet echt ervaringen bij Babyview (wel andere echobureau's)

Toch bedankt voor jullie reacties, we merken het binnenkort wel! Ik heb er toch wel zin in hoor (ook al is het maar kort en duur haha)

Ben echt benieuwd, geslacht maakt me niet uit dus dan is het altijd goed. Maar spannend is het wel, het wordt dan iets tastbaarder; wie er deze keer in mijn buik zit :)

10. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Hier in de buurt kost een 2d-geslachtsbepaling 25 euro voor een half uur (incl. 2 foto's).
    Bij echopraktijk smeets.

11. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    Ik vond wel dat ze erg de tijd nemen voorje bij bbv

je voelt je wel op je gemak..
    Ik denk eerlijk gezegd dat je niet zo snel buiten staat hoor tis best veel geld 55 euro

12. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    ik ga naar echocentrum amsterdam. Ik ben morgen 11 weken en heb met 9 weken eerste echo gehad. Ik zou dus nog 11 weken moeten wachten tot volgende echo die met 20 weken. VEEEL te lang vinden wij. In amsterdam doen ze gesl.bep. vanaf 15 weken. Dus heb ik een afspraak met 15 weken (ook 55 euro)! LEkker op de helft. Stukje controle qua gezondheid (afwijkingen..?) en meteen een dubbelcheck voor het geslacht wat anderen oook al schreven!

Succes allemaal!

13. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik heb een 2d en een 3d echo gehad bij babyview. De 2d echo duurde ongeveer 25-30 minuten en ze bekeek alles uitgebreid. Was heel leuk, we hebben er ook een dvd van. Als je wil kun je ook de foto's op een cdrom laten zetten.

14. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Super!

Bedankt voor je reactie. Weinig reacties van babyview zelf en het verschilt natuurlijk per echobureau.

Ik hoop dat ik er ietsje langer lig dan 5 minuten en als dit zo is dan is dit superleuk! Met 12 weken laatste echo gehad dus ik ben weer benieuwd!

Nogmaals allemaal bedankt voor de reacties, toch handig he een forum. Altijd wel een paar mensen die raad hebben of iets weten wat jij wilt weten.

15. aylins

aylins Actief lid

5 jan 2009
    262
    0
    0
    hey..
    als ik jullie was en je woont in de buurt van utrecht zou ik lekker naar utrecht gaan,heel netjes en een heel groot scherm en maar 25euro!;)

16. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Ik wilde nog even zeggen dat we net de echo hebben gehad, het geslacht is bekend! en ze nam er ook goed de tijd voor, kindje helemaal nagelopen. We zijn zeker een half uur bezig geweest met de echo.

Echt super! Een aanrader dus; babyview!

17. nachtbloempje

nachtbloempje Actief lid

30 jan 2010
    113
    0
    0
    Super dat ze de tijd heeft genomen enzo.

Ik ben toen ook bij babyview geweest maar dan voor de 3d echo. Heb daar zeker 30 tot 45 minuten gelegen.

18. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hey Sanne,

Fijn om te horen dat je niet na 5 minuten al buiten stond.. Ik heb volgende week de echo, spannend!

ps heb je ook een foto voor te laten zien??

Deel Deze Pagina