zo wat een super site zeg heb hem alvast in me favorieten gezet vind hem echt super toppie maar weer on topic ik verzamel geld het wil alleen niet zo lukken
Ik verzamelde dolfijnen, heb mijn collectie twv zo'n 1000,00 in een doos op zolder staan. Beetje zonde natuurlijk. Verder verzamel ik ook nog flappen van 500,00
Dank je wel! Ik doe mijn best om hem op nr 1 te houden in google Vind het gewoon zalig dat hij veel succes heeft en dat ik weet dat er veel mensen geholpen zijn. Geld probeer ik ook te verzamelen, maar wil ook niet altijd lukken behalve de 1, 2 en 5 centjes die vliegen meteen de pot in
Ik verzamel geboortekaartjes, al 19 jaar En verder ben ik groot melanie c fan waar ik dus ook het eea van verzamel
Ik verzamel theepotjes Mijn vriend die verzamelt oude fototoestellen (hij is fotograaf) en salamanders. En samen sparen we ook nog eens boeken
Ik verzamel eigenlijk niks, al vind ik het wel leuk om oude klarinetjes (muziekinstrumenten) te kopen, om ze later in een groot huis aan de muur te hangen. Mijn man spaart alle pockets en dubbel-pockets van donald duck. Die zijn hier echt heilig. Staan appart in een boekenkast. Allemaal moeten ze eerste druk zijn. De eventuele kinderen mogen hier ook niet aankomen zegt ie. Die lezen maar het gewone weekblad (die hier ook nog steeds op de mat valt).
Ik verzamel van die sneeuwbollen maar dan van verschillende(afbeeldingen ) van landen erin. Heb er tot nu toe vijf.
Ik verzamel sloopgoud,rare hobby maar wil er een armband voor laten maken die voor mij heel bijzonder zal zijn
ik verzamel geboortekaartjes, van me gezinnen Verder heb ik vroeger dolfijnen beeldjes gespaard. Heb ze van over de hele wereld, omdat mijn pa marine man was, nam hij altijd een dolfijntje voor me mee maar die spaar ik nu niet meer, en staan op de slaapkamer stof te vangen
ik verzamelde glazen met cartoon figuren, maja nu in ons huisje heb ik er geen plek meer voor, dus staan ze bij mama op zolder. Verder spaar ik blond servies, niet echt verzamelen, maar zoetjes aan breidt het zich uit.. En de kameleoonboeken, maar die heb ik nu allemaal.. Nu verzamel ik babyspullen kilo's en haren in het badputje! ben daar erg goed in!
Da's een beste verzameling! En ik dacht dat wij al behoorlijk wat cd's hebben... Wij verzamelen dus ook wel graag cd's en dvd's. Als het even kan het liefst limited editions Verder heb ik een hele tijd kaarsen verzameld, maar door ruimtegebrek staan die nu in een doos op zolder. Ook heb ik lang knuffels gespaard (en kan ik daar nu weer mee verder gaan, Maud is daar een prima excuus voor ). En alles wat met Formule 1 te maken heeft heb ik gespaard, maar da's allemaal best duur, dus op het moment blijft dat beperkt tot wat tijdschriften waar ik op geabonneerd ben en krantenknipsels.
ik verzamel boeken en mn man dvd`s. het hoeven gelukkig niet allemaal originele te zijn. en sinds kort verzamel ik lachjes van alyssa. liefs doris
k verzamel de dvd's vankeanu reeves hahahahaha ben nu een jaartje bezig en heb al aardig wat hahahaha
ik houd het bij de orginele disney dvd's zowel de tekenfilm, als films oud en nieuw maakt allemaal niet uit heb er nu zo ongeveer 130 op de slaapkamer staan en heb ze lang nog neit allemaal