Ik spaar zegeltjes van de Shell, we hebben ooit gezegd dat we daar een mooi en goed stoeltje voor een willen aanschaffen voor in de auto als er een kindje op komst is (verder hebben ze toch niks leuks). Ik spaar ook geld ivm huwelijk, maar dat schiet niet echt op Verder hebben wij heel veel dvd's, wij zijn gék op films en iedere keer kopen we er weer één.... Dat was het wel Ohja, en ik heb een kledingtic, ik heb téveel kleding.... maar dat is meer een verslaving als een verzameling... hahaha
ik spaar dvd's heb er ongeveer 300 en mp3's maar ja wie niet k heb er overigens best veel al zeg ik het zelf bijna 30 000 nu verder spaar ik ook geld en dingen die leuk staan in me huis
ik spaar ehm...recepten.. ik heb er inmiddels erg veel en ehm... eigenlijk doe ik er niet zo veel mee..zucht.. ik kan er wel erg verlekkerd door heen bladeren en meestal eten we dan gewoon aardappels en groente haha stom he?!
nou zal dan hier ook maar mijn verzameling neer zetten, ik verzamel dvd's (films) over en van de 2e wereldoorlog is een tic vraag me niet hoe ik er aan kom! verder spaar ik free bees en airmiles... hahaha
haha oh ja recepten... die spaar ik ook. Haal dan ook altijd veel uit de allerhande en de boodschappen die knip ik uit en die doe ik in mijn map! Zitten altijd veel lekkere dingen bij hmmmmmm
Wij sparen airmiles en geld natuurlijk...maar ja dat geld gaat er helaas ook met de kruiwagen weer uit nu we aan het verbouwen zijn.
Ik verzamel roestvrijstalen items van het merk Zack, erg gaaf, maar helaas erg duur. Daarom koop ik alleen dingen die ik echt gebruik, dus geen servetringen ofzo. Verder neem ik uit ieder land waar ik kom altijd een koelkastmagneet mee. Mijn man spaart niks, in een ver verleden (toen hij nog thuis woonde) had hij een coca-cola spulletjes verzameling, die staat hier nu op zolder in een doos.(gelukkig...) Groetjes, Anakin.
Ik spaar gekke vogelhuisjes... En vlindertjes voor op de babykamer... vroeger spaarde ik parfumflesjes, nu niet meer, maar heb ze nog wel! En spulletjes van de brandweer, maar alleen als het echt heel bijzonder is... Haha, ik spaar graag, ook graag geld en o ja gekke spaarpotjes...
Had dat nieteens door...kan je nagaan hoe het opschiet hier Ik hou me wel bij simpele zegeltjes....en ....hihi
Ik spaar eigenlijk niks meer, heb dolfijnen gespaard (alles van dolfijnen) maar daar ben ik mee gestopt omdar iedereen aankwam zetten met de meest afschuwelijke beeldjes van dolfijnen op mijn verjaardag. Heb er nog wel een aantal maar niet heel veel meer, en nog 1 prachtig schilderij en 2 ingelijste posters op de slaapkamer. En natuurlijk mijn tatoeage, is ook een dolfijntje. Mo666, ik heb toevallig vandaag vlindertjes binnengekregen, ik heb ze gekocht voor in de fotostudio. Maar die waren 50cent per stuk en heel mooi. (5cm) er zit een klein steentje in het midden als lijfje, erg leuk vind ik zelf. http://www.spirituelewinkel.nl/index.ht ... =d184.html