Wat verzamelen jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door bar, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelsea

Chelsea Bekend lid

6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Ik spaar alles waar Bull Terrier op staat :D

2. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    @snake dolfijntjes erg bekend... heb mn leven lang dolfijnen gespaard en dat van die beeldjes haha ik heb ze ook nog ergens (ver weg) en ook ik heb een dolfijnentattoo :) en nog 1 heel mooi beeld van brons die ik nooit weg zal doen.

3. Patriciaaa

Patriciaaa Actief lid

19 jun 2005
    198
    0
    0
    Mijn reactie is een vergissing.
    Te snel en verkeerd gedacht :oops:

Sorrie Elmo ;)

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Echt sparen kan ik het niet noemen, maar ik heb wel heel veel DVD's!
    Echt van A tot Z :) Oja, ik verzamel ook allemaal leuke plaatjes en afbeeldingen van het internet! Lang leve PhotoBucket! :)

5. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

12 aug 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    Heeeeeeeel herkenbaar. :oops:
    Ik spaar kralen, wil altijd wat maken, maar het blijft maar bij kopen. :oops:

6. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    ik spaar Pandora bedels, maar ik koop ze niet zelf, wacht tot ik ze cadeau krijg, meestal van man en kids, met kerst, moederdag etc. Ik heb er weer 4 gekregen met kerst, zilver met goud, ik heb nu twee armbanden, maar nog niet helemaal vol

7. Niet meer actief

spaar helemaal niks.. zelf geen zegels of punten.
    Ja.. zooi, maar dan kan ik gelukkig ook weer makkelijk afscheid van nemen...

8. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    ik spaar/verzamel niks, ja er is mij wel eens gevraagd of ik kinderen verzamel, maar dat telt niet he :p

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik verzamel ook vlindertjes.. heb er ook een tatoeage van.

Verder spaar ik ook Shell zegels, maar aangezien (nu we in Hilversum wonen) ventje geen auto van de zaak meer heeft en ik onderweg en terug van het werk geen Shell tegenkom gaat het erg langzaam. Ik moet nog 1 pagina en dan stop ik ermee. Dus heeft er iemand nog wat zegels liggen? Je maakt me er erg blij mee :D

10. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    ik spaar van alles mijn vriend noemt mij ook een jood ( niet lullig bedoelt) rocks, airmiles, geld, zegeltjes van verschillende bouw bedrijven en van DE ga zo maar door ook alles van rottweilers en engelse bulldoggen. en als er weer ergens een actie is ga ik dat weer sparen
    ik ben eigenlijk best erg :)

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

heeeej dat doen wij ook hahah!

Enne die opmerking van maisy....geweldig!

Wij sparen miniatuur kawa's (ninja's) En van die zwart/grijze drakenbeelden... dat was het geloof ik wel... Geld sparen...denk dat ik daar de moeite maar niet voor ga doen..*zucht*

12. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Hoi Anakin,

volgens mij zijn die coca cola spulletjes nog best wel wat waard op ebay of marktplaats voor een verzamelaar!

13. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik 'spaar' sinds een aantal jaar dolfijntjes.
    Ik ben helemaal verzot op die beesten en wil ook het liefst MINIMAAL 1x per jaar naar het Dolfinarium. (we zijn ook 1x in Belgie geweest)

Als eerste kocht ik een 3D schilderij. Ik woonde toen nog thuis en stond hij in de bijkeuken ingepakt te wachten... en nu hangt hij prachtig in onze woonkamer.
    Verder staat mijn dressoir vol met diverse beeldjes, tierlantijntjes en een asbak (van Xenos :) )
    De wc-bril op de badkamer is Dolfijn om op te zitten. Het is Dolfijn om bij ons de tijd te bekijken en zelfs als mijn vriend niet aan het darten is, kun je nog dolfijn naar het dartbord-kastje kijken.. hahahaha!
    Er staan in mijn kast een aantal dolfijne bekers, glazen en schaaltjes...

Verder sparen wij DE- en pickwick-punten en airmiles..

Verder spaar ik nog rommel en post... ik zie net dat de stapel weer een beetje te hoog wordt hier op mijn bureau :rolleyes:

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej realtjuh....volgens mij hou jij van tijgers ofniet? ;) haha

15. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ja die heeeele grote grijze die in Afrika rondbanjeren :)

16. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Wij sparen alles van Star Trek, Charmed en Winnie the Pooh (vooral voor onze kleine, maar ik ben er al van kleins af aan gek van).
    We hebben de hele serie van Star Trek, 2 poppetjes en een supermooi schilderij dat gemaakt is door een vriend van ons. Oja en een hele hoop boeken, een daarvan is de enceclopedie en dat is echt een bijbel voor mn vriend.
    Van Charmed heb ik bijna alle seizoenen (15 feb. de laatste), ik ben geaboneerd op het officiele tijdschrift, ik heb miniatuur figuren en boeken. Van Winnie the Pooh heb ik nog niet superveel, maar dat gaat er nu aan komen.

Ik zal binnenkort wel een foto plaatsen van ons superschilderij!

Liefs,
    Duveldraakje

17. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Mijn man spaart het weekblad donald duck. We hebben er duizenden.

18. Noebie

Noebie Actief lid

21 feb 2006
    305
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Bonaire N.A
    Ik spaar ook Disney dvd's in het engels en dan het liefst alleen maar van de collector's item versies.

@Mo666: Ik weet niet of je deze site al kent maar ik heb hier vlinders gekocht voor de babykamer. Misschien dat je ze ook leuk vind?
    http://www.butterflycraze.com/

19. Niet meer actief

vroeger spaarde ik bijzonder theepotten.

in de vorm van een kat of een ander figuur of zo.
    ik heb er ook huisjes bij en zelfs een appelvorm.

maar ik had niet genoeg ruimte..
    en dus ben ik maar begonnen met verzamelen van miniatuur schoentjes...van Just the Right Shoe.

ik ben gek op schoenen en omdat ik vanwege een nare enkelbreuk, niet meer op hoge hakken mag lopen ben ik die miniatuurtjes maar gaan verzamelen.

heb ook een hele uitgebreide collectie suske en wiske maar toen de illustrator willy van der steen overleed vond ik er niets meer aan..er zijn wel andere illustratoren verdergegaan met de reeks maar toch is het anders.

tja en verder natuurlijk airmiles..

geld sparen lukt me helaas nog niet maar ik ben vast van plan daar in de toekomst een grote hobby van te maken..

Leuk topic dit!

Aoife

20. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Ik wil van geld sparen ook mijn grootste hobby maken maar ..helaas het gaat er harder uit dan binnen komt op het moment! Toen wij met kindjes begonnen waren we uit de problemen en hadden een leuk bedragje op de rekening staan..Alleen de verbouwing aan ons huisje is duurder uitgevallen en zie topic echtscheidingsrecht....GGGRRR baal baal..

Deel Deze Pagina