Mhh met een kaas sausje erover heen en een lekkere bal gehakt en aardappelen, of met een braadworst yummmm Bloemkool met een kaas sausje en een bal gehakt/braadworst en aardappelen is ook lekkerrrr!! Krijg er ook spontaan trek in, misschien van het weekend lekker klaar maken
Smerig, ik eet het regelmatig maar alleen omdat het gezond is haha. Mijn kinderen vinden het heerlijk.
Broccoli bah. Man is geen keukenprins en maakt alleen smaakloos gekookte broccoli klaar die of te gaar is of te rauw. Broccoli soep vind ik wel erg lekker. Maar dat maakt hij niet haha
Heerlijk vooral in de wok met een beetje wokolie, beetje ketjap, beetje honing en wat sesamzaadjes erdoor.
Mijn favo met broccoli: broccoli mixen met italiaans gekruid gehakt, elstar appels en cranberry's en dat als vulling voor een bladerdeegschotel gebruiken.
Broccoli heeft kortgeknipt haar. Dat kun je dus niet eten zodra je moeder bent geworden Of misschien moet je het gewoon door een (roze) bril bekijken Kun je er meteen over discussieren of die broccoli nou roze is of groen
Als ik vraag aan de kinderen wat ze willen eten, dan kijken ze elkaar aan en zeggen broccoli en gaan ze hard lachen. Ik vind het niet lekker, ik ben sowieso niet zo dol opgekookte groenten de laatste jaren. Ik kook of wok het. ( Maar zelf eet ik wat anders)
Wij eten het ook wel 2x in de week maar dan in allerlei variaties, alleen gekookt bij agv doen we nooit. Broccoli kun je ook stomen, of blancheren, dan blijft het lekker knapperig... We maken ook weleens een broccoli pizza, met mozzarella erover, heerlijk!
Ik denk niet dat dat positief zal zijn. Hoe zou jij je voelen als broccoli een topic zou openen om te bespreken hoe ons te bereiden? Koken, kaassausje, wokken. Verplaats je toch eens in de broccoli!
Dat bedoel ik. Bedoel de mensen van tegenwoordig denken alleen maar aan zichzelf, verplaats je eens In de broccoli en draai de rollen om.