Haha, duidelijk een smaakkwestie Daar zullen we het dan ook nooit over eens worden Misschien dat @myka27 een poll aan het topic toe kan voegen, kunnen we beter zien of het over- of ondergewaardeerd is
Hier een van de groente die goed door de kinderen gegeten werd. Bij ons kwam het al lang de neus uit, net als de worteltjes en de sperziebonen. (Gekookt dan, zo lusten de kinderen ze het liefst.) Nu wil een van de kinderen het ook niet meer. Vinden we niet erg, alleen wordt de lijst van groenten die iedereen graag eet, wel steeds korter
Lekker (zowel puur -zonder sausje of specerijen oid- gestoomd/gekookt, of ergens doorheen) maar ook weer niet zó bijzonder. Pompoen of aubergine bijvoorbeeld vind ik iig nog lekkerder.
Gekookt ben ik er niet zo’n hele grote fan van maar we eten het wel regelmatig want het is “gezond”. Maar nu had mijn man van het weekend broccoli soep gemaakt met een aardappeltje, spekje en wat crème fraish .... ik zeg heerlijk!!
Ik haat het. Het stinkt, is korrelig en kun je niet lang bewaren. Maar het is wel gezond en vaak in de reclame dus we eten het wel.
Niet heel lekker maar ook niet vies. Omdat het een supergroente schijnt te zijn eten we het elke week...
Lekker in ovenschotel of gewokt met andere groentes en kip. Gewoon gekookt... Uhmmm ik gooi altijd stiekem wat stronkjes bij mijn man op zijn bord als hij niet kijkt En over de rest een berg kaassaus oid, dan gaat het wel.
Lekker! Gewoon in de oven met zoete aardappel, of als rijst, of kort gestoomd, of rauw met cocktailsaus