Ik zal eens navragen aan een vriedinnetje van me, zij is echt een enorme kattenliefhebster, en heeft er dus al een aantal. Als ze bij iemand goed terecht komen is het bij haar!! wordt vervolgd
Oh wat een vervelende beslissing om te nemen!!! Vind het heel sterk van je dat het je is gelukt. Ik hoop dat het lukt om goede huisjes te vinden. Ik had ze met liefde willen halen, alleen kan ik dan op de terugweg ook meteen scheidingspapieren ophalen. We hebben namelijk al 1 kater, en manlief wil er absoluut niet meer. Daar hebben we al enorme ruzie over gehad... Ik wil je dus veel sterkte wensen....
Ahh wat lief. dank je! Het is ook een hele moeilijke beslissing en ik sta er totaal niet achter, maar zie gewoon geen andere oplossing
Ik heb wel foto's maar op de computer en ben een weekend weg. Zal ze, zodra ik thuis ben, erop zetten
oh wat een mooie beesten!!! helaas kan ik niets voor je doen... onze kat is pas ingeslapen en kunnen/willen op dit appartement geen huisdieren meer bij!
Ik hoop ook dat je een huisje vind. Heb je al via de dierenarts gebrobeerd een ander huisje te zoeken? Hier helpen ze altijd graag mee met zoeken, zetten ze het op facebook en twitter. In 99% van de gevallen wordt er dan wel een goed huisje gevonden. Heel veel succes ermee.
Kan je helaas niet helpen! Kattenallergie! Maar wil je suc6 en sterkte wensen. Begrijp je keuze! Al blijft t moeilijk
Helaas heeft mijn vriendin op dit moment 5 katten, en 2 honden, dus nog meer katten wilde ze liever niet.... Ik heb aan haar gevraagd of zij iemand weet, ze zou eens rondvragen. Ik zal haar de foto's sturen dan kan zij ze laten zien. Ik heb nog 1 optie, maar dat laat ik je wel weten.
=ninien;13553700]Helaas heeft mijn vriendin op dit moment 5 katten, en 2 honden, dus nog meer katten wilde ze liever niet.... Ik heb aan haar gevraagd of zij iemand weet, ze zou eens rondvragen. Ik zal haar de foto's sturen dan kan zij ze laten zien. Ik heb nog 1 optie, maar dat laat ik je wel weten. Let me know!!
Prachtige lieve koppies! Als ik in Nederland zou wonen zou ik het serieus overwegen. Heb je al reacties gehad via Kattenplaza?