Hooi ik woon vlak bij jou in de buurt zal hier eens rondvragen ik zelf zit al vol me 7 katten als ik iemand hoor dan laat ikhet weten
Heb je al bij de dierenartsen briefjes opgehangen? Zal bij mijn da op Zenderpark eens vragen of ze nog iemand weten die de katten zou willen opvangen.
Ik heb net even gebeld met mijn da. Je mag daar een briefje met foto's afgeven en dan gaat hij daar in een map voor als iemand zich meldt. Maar zei ze er gelijk bij de kans dat je iemand vindt via deze weg is heel klein. Wat ze wel als goede tip mee gaf is dat de Rijpickerwaard en ook andere asiels met een map werken waar je foto's en gegevens kan achterlaten en als een geïnteresseerde zich meldt dan kunnen de katten vanuit jouw huis naar het nieuwe baasje en hoeven ze niet in een asiel geplaatst te worden. Weet alleen niet wat de bemiddelingskosten daarin zijn.
Bedankt voor de info!! super! Ga zaterdag indd langs het asiel om daar dan de foto's en info achter te laten. Tot nu toe 1 reactie gehad maar die wilde maar 1 kat en haar zoon ook 1... ging het dus niet worden