Zijn er ook mama's die meteen een fietsstoeltje voor achterop hebben gebruikt? En dus geen voorstoeltje hebben? Ik denk dat het niet echt gaat passen op mijn fiets en zit erover te denken meteen een stoeltje voor achterop te kopen. Maar ik twijfel een beetje. Heeft iemand ervaring?
Ons zoontje van 11 maanden heb ik wel voorop. Ik zou hem voorlopig nog niet achterop durven zetten denk ik omdat ik het dan niet zie, maar misschien dat anderen dat wel durven..is voor iedereen verschillend. Ik weet ook niet of kinderen vanaf 9 maanden tot ?? wel al achterop morgen. Ik bedoel of die achteropstoeltjes daarvoor zijn gemaakt?? Misschien dat iemand anders dat weet.
Het kan wel, maar eigenlijk zijn ze een beetje te klein....Je ziet niet als ze scheef zitten e.d. Waarom denk je dat een voorstoeltje niet past?
Ik zag vandaag toevallig van Bobike een stoeltje voor achterop vanaf 9 maanden, die is volgens mij nieuw. Bekijk bijlage 49481 ik heb de kleine voorop zitten en vind dat erg prettig. Vooral in het begin ging ze af en toe wat scheef hangen......
Dochter zit nu ook vaak achterop omdat ze dat leuker vindt, ik niet Maar toen ze 9 mnd was kon ze wel achterop, stoeltjes zijn er ook geschikt voor en het past ook. Maar je kunt ze niet zien en mijn dochter viel nogal vaak in slaap op de fiets. Vond ik zo griezelig zo`n slapend kind achter je die je niet heel goed kon zien.