Wat vind je echt niet (meer) kunnen qua kleding & looks

Discussie in 'De lounge' gestart door Minnimouse, 13 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ware doodsoorzaak Knut achterhaald.

Strafpunten, echt waar. Heel veel strafpunten!

2. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Wat zijn dit?

3. rums

rums Niet meer actief

aaa dank je!

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    What the F!

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

6. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Ik vind dit zo'n rare mode-uitspatting: een kort broekje/hotpants waar de zakken onderuit komen. Dat kan echt niet!

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Zo zat ik ook, zijn dat laarzen ofzo?

8. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
  9. rums

rums Niet meer actief

Oja wat ik ook echt heel lelijk vind is een witte broek in de winter en een kort rokje met lange laarzen als het buiten warm is.

10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik draag ze zo.. vind ze veel te duur om kapot te trappen in het bos.. Tenzij het droog weer is en ik niet dwars door de bomen ga..
    Ik vind ze zo gewoon echt vet mooi!!, mja smaken verschillen misschien(A)

11. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    ik ben er uit.....:D lelijk zijn ze niet maar vind het meer voor een vrouwelijke boswachter;) en dan zon waxjas en superdonkerblauwe spijkerbroek. hahaha.

12. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ja! Dat wilde ik ook net gaan typen. Nog een graadje erger -> een kort rokje met UGGS eronder al het warm is. Dat zie ik hier in de stad ook nog wel eens voorbij komen.

13. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    nog 1:D zag net op het schoolplein een meid met van die opzichtige grote oorringen en dan guess in het midden ( letters) fout fout:)

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Supersexy!! Ik dacht meer aan geen broek en dan whaaaa zo je lange jas uit:p Whaha.. te rijke fantasie als ik me verveel op stage:p

15. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    :D dat kan ook ja...

16. PJO1983

PJO1983 Actief lid

27 okt 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Wat een supergrappig topic!
    Ik ben van mening dat iedereen lekker meot aantrekken wat hij zelf wilt maar ik gruwel ook van een aantal dingen:

-Witte leggings (nee, sorry voor kinderen wel leuk)
    - Dierenprintjes en vooral diverse dierenprintjes door elkaar (ga lekker naar de dierentuin)
    - veel te korte shirts/ tunieken met een legging (het liefste nog met een zichtbare sexy (oma)slip)
    - goud/ zilverkleurige kleding (uhhh..we zijn niet in jaren 80 meer)
    - Birkenstocks en Crocs (need I say more?)
    - Veel te veel dikke laag make up en mascara vooral in combinatie met geblondeerd haar (a la Barbie)
    - zichtbaar lijntje getekend om de lippen (hoe kan iemand dat uberhaupt mooi vinden)
    - Leggings/ broeken met prints (not my kind of thing)
    - zichtbare beha's a la Marlies Dekkers
    - veel te veel (nep) gouden sieraden (halloo Bling Bling)

Hoewel ik regelmatig mensen voorbij zie komen waarvan ik denk oh oh, modeflater zullen mensen dat ongetwijfeld ook bij mij denken. Maar goed, ik draag wat ik mooi vind en me lekker in voel. Maar bovenstaand vind je echt niet in mijn kast....wel UGGS die draag ik in de winter wel veel (maar voornamelijk in huis als pantoffels omdat ik ze toch niet echt charmant vind haha!)

17. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    ben aan het bedenken of ik ook iets leuks heb wat afzichtelijk is in veel ogen. ja heb uggs ( in de winter) maar alleen met mega koude poten/vorst, anders gewoon nette laarzen of sneakers.

ik heb een Gaastra jas. ook fout misschien. een rose. vind hem alleen niet meer leuk. ik hou hem wel voor als het echt koud is of wintersport maar wil deze winter een normale jas weer. ( nog geen idee wat normaal is hoor dan)

crocs heb ik in ballerinavorm, voor rondom de deur.

ehm ehm.....witte leggings heb ik niet, birkenstocks heb ik niet...spijkerrok , ja wel 1 maar een apart model met stroken dus niet de standaard.volgens mij ben ik dus supersaai en niet schokkend

18. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik heb wel afscheid genomen van mijn spijkerrok (was toch te groot geworden) en bijbehorende witte legging. En ja, ook deels onder invloed van alle reacties. De wereld zal vast blij met me zijn :D
    Nu is er een megagrote zoektocht begonnen naar een luchtige jurk of rok waar ik zónder legging, maar mét maat 44, kwabbelknieën, cellulitis, bomkuiten.... zeg maar rustige korte varkenspootjes in gezien kan worden. Ik begreep namelijk dat een driekwart broek ook al not done is ;) ;)

Maar don't touch my Birkies!

19. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Nu hier zo lees over zo´n randje om de lippen, denk ik opeens aan de getekende wenkbrauw. Je ziet het nu niet zo vaak meer maar ik heb de ´trend´ nooit begrepen, je wenkbrauw afscheren en dan zo´n enge dunne streep ipv wenkbrauw. :( Gelukkig is nu een volle wenkbrauw ´in´.

20. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113

Deel Deze Pagina