Grappig, ik vind panty's echt te! en vooral van die kousjes die dan net onder je driekwartsbroek uitkomen En die harembroeken met kruis tot op de knieën! vreselijk!
Schuldig aan de harembroeken hier. Zeker die met drukke Indiase printjes hahaha, vind ze ook zo comfy zitten!
Kleuren of bepaalde stoffen, ach ieder zijn ding, maar koop het dan wel in de juiste maat!!! Niet je maat 40 kont, in een maat 36/38 broek persen en denken dat je er met naveltruitje sexy uit ziet. Maar goed, ik kijk dan een andere kant uit, en heb er geen last van
De meesten die ik zo tegen kom, daarvan valt de tuniek niet over de billen en niet ver genoeg. Niet mooi in mijn ogen. Maar goed smaken verschillen gelukkig. Zag ook al dat iemand mijn kleding kast vol spijkerrokjes en legging ook niet zo mooi vind... O en ik ben nog op zoek naar mooie klompen maar dan wel voor het werk
Oh my.. Zo te lezen ben ik écht een mode flater. Witte legging: Check. Uggs: Check Tuniekjes ( geen korte ) Check Birckies: Check Heb geen harem broek.. Maar heb voor thuis ( dus ik ga er NIET mee naar buiten ) Een House broek XD ( ja nog een écht house broek ) En heel eerlijk? T boeit me geen reet en het zit heerlijk hahaha
Witte leggings inderdaad En 3 kwart broeken! Vaak zie ik ook gevulde vrouwen met 3 kwart broeken. Nu vind ik 3 kwart nooit mooi, dus bij niemand! Maar zeker niet als je dikkig bent, het maakt je alleen maar NOG dikker.
Omg ik scrollde voorbij die foto en mijn man zit echt te walgen naast me en zei: "Iewwww dat moet je me niet laten zien viezerik" :')
Ik vind alles wel ok en goed zolang de persoon zich er goed in voelt, maar wat ik niet mooi vind zijn die harembroeken, zo lelijk. Wat ik overigens super vind (en heeel veel mensen niet) zijn die sleehakschoenen in sportschoen vorm.
Nee, die schoenen vind ik niet zo. Zelf loop ik niet op hakken, maar het is dan net: Ik kan niet op hakken lopen dus koop ik maar sportschoenen met een soort van hak, misschien bevalt dat beter...
UGGS zijn dus altijd verschrikkelijk en hebben nooit gekund. Bij kinderen niet en al helemaal niet bij volwassenen.
Bij dat plaatje van mij kan ik ook alleen maar denken: aahaaauw?! Je kent vast wel dat een sok eens wat strak zit en het elastiek zo'n randje in je enkel achterlaat wat zo kan jeuken daarna. Hoe zou haar bips eruit zien en erger: hoe vreselijk het zal jeuken?
Wat ik nooit snap is dat mensen die uggs zo lekker vinden lopen. 9 vd 10 keer zie ik ze meer op de zijkant lopen dan op de zool, geeft zo'n mooi x-poten effect. Ik vind het er in elk geval niet uit zien.
haha leuk dit! wat ik dus echt heel erg lelijk vind zijn die crocs dingen, en dierenprints en oja helaas ook nog steeds te vaak in het wild te zien, vrouwen met oksel haar...iehhhhhh en het dan ook nog showen door hun armen in de lucht te steken, whahahahaha............