Leuk: - het getrappel in mijn buik - nu eindelijk eens met mooi weer een mooie buik showen - over een kleine 8 weekjes is hij er - zijn reactie op koffie Minder leuk: - dikke voeten - megaveel kilo's aangekomen tot nu toe (26 inmiddels) - zere rug en heupen
Leuk: dikker buikje krijgen, echo''s, alles lezen over hoe het kleintje nu is. Niet leuk: het heel erg misselijk zijn, 5 kg afvallen maar het niet zien, super moe zijn...
Leuk: t wondertje, te genieten van t vooruitzicht de dankbaarheid om ook zwanger te zijn! mn buikje, ons frummeltje voelen en zien (echo) etc Niet leuk: de pijn in mn rug en de beperkingen daarvan (en alle kwaaltjes, maar die vallen gelukkig reuze mee!) Liefss, Taliaa
het leukste: het speciale gevoel zwanger te mogen zijn het mindere: de striae op mijn buik, ik weet niet of ik straks nog in een bikini durf
het leukste: Het besef dat het zo bijzonder is dat we zwanger zijn. Het geschop en beweeg in mijn buik, haar reacties op muziek en op mijn man. De aandacht van mijn man, hij is altijd al heel lief maar nu zo bijzonder. Lekker tutten met de kleertjes wassen en het kamertje. Minder leuk: de goed bedoelde adviezen van iedereen die het beter weet. De bekken pijn en moeten toegeven aan halve dagen werken, maar is ook wel fijn. Het zuur hebben en de groeispurten die heel mijn buik laten voelen alsof hij uit elkaar klapt.
het allerleukste vind ik je buik die mooi groeit de kleine die je heerlijk voelt bewegen wat ik absoluut vervelend vind aan me zwangerschap = de vreselijk brandend maagzuur die ik heb waar niks maar dan ook niks tegen helpt heb alles al geprobeerd zonder resultaat nog 11 weken dan hoop ik er vanaf tezijn verder geen kwaaltjes ofzo
Hi hi... je verwoordt precies mijn gevoelens! Het is dat zwanger zijn nodig is om een kindje te krijgen en mannen het helaas nog niet kunnen... Ik ben ook niet zo'n tiepje dat de hele dag op een roze wolk zit, ben meer van de praktische kant. Ook al heb ik (tot nu toe) geen klachten, toch zal ik blij zijn als ik straks mijn kindje in handen heb en weer mijn gewone zelf ben! Maar de schopjes zijn inderdaad wel errug speciaal...
Leuk: - Je kindje voelen bewegen - De echo's! - Het aanschaffen van alle nieuwe spulletjes - Je speciaal voelen en behandeld worden als 'speciaal' door partner en familie Minder leuk: - De misselijkheid in het begin en het overgeven - De harde buiken die bij mij al met 24 weken regelmatig kwamen waardoor ik nu helemaal niks meer mag doen. Stadten en dergelijke zit er gewoon niet meer in en ben aan huis gekluisterd. Dit zorgt er echt voor dat mijn roze wolk totaal verdwenen is (tenzij bovengenoemde punten zich voordoen )
Leuk: - bewegingen voelen - contact maken met je kindje - fantaseren over hoe het straks zal zijn met een kleintje - spulletjes kopen - geinteresseerde vragen van veel mensen - mooie dikke buik krijgen - ongeneerd mini magnums mogen eten Minder leuk: - misselijkheid in het begin - onzekerheid over kinderopvang - me continu moeten verdedigen over parttime willen werken en het gevecht dat ik daarvoor moet leveren (baas doet heel moeilijk)
Leukst; Dat iedereen zo lief voor me is Eergisteren kreeg ik zelfs een gezichtsmasker & massage van mn zusje Gewoon, zomaar Vervelendst; Dat ik zo onzeker ben En het vele plassen, inclusief 'snachts.. Oja, en de angst dat ik mss nooit meer een bikini zal kunnen aantrekken (striemen?) !
hier vind ik het leukst de gehele organisatie voor de baby zoals doopsuikertjes en geboortekaartjes kleertjes kopen kamer inrichten, en natuurlijk ook de baby voelen bewegen! het ergste vind ik ook het zuur de rugpijn en me niet goed meer kunnen draaien in bed! maar het hoort er allemaal bij he
Het leukste vind ik: - mijn mooie, dikke buik. Ik draag erg naar voren en ben verder tot nu toe niet veel dikker geworden - de prachtige echo's - de baby elke dag voelen bewegen en voelen dat hij reageert als ik mijn hand op mijn buik leg - de oprechte belangstelling die iedereen toont - de donkere streep op mijn buik, al hoop ik wel dat deze niet verder naar boven komt aangezien deze nu al tot net onder mijn borstbeen komt, hahaha Minder leuk vind ik: - dat mensen ongevraagd aan mijn buik zitten - dat mensen steeds vaker zeggen dat ik toch wel een érg dikke buik heb voor 26 weken, daar word ik erg onzeker van - dat mensen overbezorgd reageren en ik me steeds moet verantwoorden dat ik nog gewoon fulltime werk (maar ja: ik voel me prima!) - brandend maagzuur - mijn olifanten-pootjes... Ik mis: - mijn enkels (hihihi) - mijn navel (hihihi)
Het leukste vond ik dat je de beeb voelde bewegen en schoppen. En wat ik helemaal niet leuk vond, waren die misselijkheid, maarzuur, en pijn aan de ribben elke dag
Leuk: Baby die schopt en later buik die beweegt Horen dat alles goed is bij de vk Het kamertje klaar hebben Je buik niet hoeven inhouden De gezelligheid, iedereen die zo lief is! Stom: Mijn normale kleren niet meer aankunnen Niet meer kunnen draaien in bed Dikke benen en enkels Het wachten... Waar ik echt van baalde was het gevoel dat ik in het lichaam van een vreemde zat ipv mijn eigen lijf... Maar het was het wel waard hoor <333
Wat grappig dat iedereen dat zo anders ervaart! Ik heb zelf juist veel meer dat ik me thuis voel in mijn lijf nu ik zwanger ben. Niet altijd maar letten op je figuur en of je je buik inhoudt enzo.
Het mooiste en leukste vind ik : - De echo's - De schopjes voelen - Haar voelen en zien bewegen (mijn buik) - Die mooie ronde buik - Die intense en oneindige liefde die ik heb terwijl ik er nog niet eens gezien heb - BABYSHOPPEN Het vervelendst : - Eerste 3 maanden elke keer overgeven en misselijk zijn - Pijn in me onderrug - Zwangerschapsichias - Snel moe en benauwd hebben - Brandend maagzuur als ik ga slapen Maar ze is het uiteindelijk natuurlijk allemaal waard en het is niets vergeleken met wat ik ervoor terug krijg
De echo's vind ik echt super gaaf..ik heb de hele dag een glimlach op mijn gezicht. De zachte (nog wel) schopjes die ik nu zo af en toe voel De eerste 12 weken waren echt vreselijk! Ik ben blij dat die voorbij zijn.....dat vond ik het vervelendste
Het mooiste en leukste vind ik : -Als ik mijn meisje voel bewegen -Dat ik lekker van eten kan genieten, en me niet druk hoef te maken over het aankomen (na de bevalling kijken we wel weer verder) -Dat de tijd voorbij vliegt Het vervelendst : -Dat ik de zwangerschapsmode echt verschrikkelijk vind, en ik mijn eigen vertrouwde, mooie kleding niet meer aan kan. -Dat ik sneller moe ben. Verder heb ik niks te klagen.
het leukst: de schopjes de echo's het hartje luisteren het organiseren van alles het kamertje "klaar" maken en zo kan ik nog wel even doorgaan het minst leuk: daar ben ik zo mee klaar.... de BI