Blaasonsteking!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dani84, 8 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hallo allemaal

Nou wat ik weer heb meegemaakt... Werd vrijdag ochtend wakker met pijn bij plassen, Dacht direct ojee blaasonsteking.. heb`t voor de zwangerschap ook erg vaak gehad dus herkenne doe ik wel. Dokter gebeld kon direct urine brengen en tussen 13 en 14 u bellen.

En dan! Zegt die assistente (domme bimbo) Je hebt idd blaasontsteking krijgt een kuurtje EN.. Bel je verloskundige want het kan SCHADELIJK zijn voor je kindje!

Dus ik .. helemaal overstuur kon de vk niet bereiken noodnummer (06) gebeld krijg ik de vk en die zegt er ik Niks aan de hand! Het is helemaal niet schadelijk gewoon veel drinken en het kuurtje afmaken...

Dus ik wel weer wat gerustgesteld toch wel onzeker begonne met t kuurtje. Belt later de vk weer op dat ik morgen (maandag) mag bellen voor een afspraak deze week om voor t eerst t hartje te luisteren! Dit is dan wel weer leuk want ik heb pas een afspraak staan voor over 4 weken! Voor mijn eigen geruststelling... :D

Pff wat een verhaal he.. dus als je blaasonsteking krijgt.. het is niet schadelijk voor je kindje!

Liefs Danielle

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    nou wel een domme assistente ja, hoe krijg je iemand in de stress!
    Bo op zich is idd niet gevaarlijk voor je kindje, maar een verwaarloosde wel (als je er dus te lang mee door loopt) dan kan het overgaan in iets ergers en zelfs een vroeggeboorte veroorzaken.
    maar goed, kan kan kan! En jij bent er gelukkig op tijd bij! succes ermee! hoop dat het snel over is!

Deel Deze Pagina