Mijn mannetje is nu voor de tweede keer achter elkaar verkouden, hij hoest flink (geen koorts, is verder vrolijk, vandaag niet veel eetlust). Wat geven jullie aan jullie kleintjes bij hoest?
Iets als Bisolvon als het vast lijkt te zitten en tijmsiroop om de keel te verzachten. Verder niet te veel melkproducten omdat je daar snel slijmvorming van krijgt. En als het heel erg vast zit allemaal leggen we wel eens een doorgesneden ui naast haar bed.
Hier werken de druppels van VSM erg goed! Weet even de naam niet uit mn hoofd (staat op dr kamer) maar wij hebben volgens mij al bijna alles van vsm staan hier omdat het zo goed werkt bij ons meisje!
ik geef de balsoclase e-hoest zetpillen echt een supermiddel!!!!!!!!!!! ik gaf hem voor het eerst toen hij bijna 2 was... kwam er toen achter dat het pas vanaf 3 jaar was maar valentijn reageerde er toen goed op heb het altijd in huis liggen geen slapeloze nachten met die zetpillen meer
Hier ook die van vsm en hier werkt het echt heel goed. Nu hoest ze alleen als ze het flesje ziet staan haha ( aansteller). Volgens mij heet ie tussikind (ofzoiets). Je kan eventueel op de site van vsm kijken.