Haar vrolijkheid, en hoe ze werkelijk waar van alles een (zelf bedacht) liedje maakt En haar gevoel voor humor. "Papa, jij lijkt op een rugbybal, zooo rond.. Met een joekel van een buik" Hou ze zegt dat ze het allermeest van mij houdt, en ik haar liefste vriendje ben. Eigenlijk vind ik alles aan haar mooi..
Haha, ja moeilijk kiezen! Ogen, mooie lach/mond, ondeugendheid, mooie haren, creatief spelen, lief voor elkaar zijn, lief voor en naar papa en mama zijn, het nog lang niet goede praten... Aaaaahhhh.....
Haar prachtige blonde krullen en grote bruine ogen met ellenlange wimpers. Haar humor, haar schaterlach, haar kleine handje in de mijne, enz enz enz. Ik vind eigenlijk alles mooi aan haar.
Als ik zit te voeden en ze ligt zo tevreden tegen me aan, dan smelt ik helemaal. Soms heeft ze het zo druk met tegen me lachen, dat er van drinken niets komt haha.
Van beide kinderen de ogen. Alle bij hebben ze sprekende ogen. De oudste wat rustiger in zijn blik. De jongste is echt een hele grote ondeugd. Daar straalt de ondeugd van af.
Mijn oudste is 9 jaar (jongen) en die is zo heerlijk sportief en sociaal en heeft ook nogeens een knappe kop.Hij is ook ontzettend lief en zorgzaam voor zijn kleinste zusje. De middelste is 7 jaar(meisje) en zij kan zo intens genieten van hele kleine dingen.Een klein poesje,een lammetje in de wei noem maar op.Ook is ze enorm dol op haar kleine zusje en is ontzettend zorgzaam. Mijn jongste van 1 jaar is natuurlijk helemaal om op te vreten haha.Zij stopt alles in haar mond en ze heeft nu door dat het niet mag en nu komt ze ieder kruimeltje brengen en lacht dan heel ondeugend. Ook zijn haar krullen en knalblauwe ogen geweldig.
van de oudste: uiterlijk: haar blonde haartjes bij donkerbruine ogen innerlijk: eigenlijk alles haha, maar als ik moet kiezen, haar enthousiasme tov andere kinderen/mensen en daarbij haar grote sociale vermogen van de jongste: uiterlijk: zijn bolle wangetjes innerlijk: zijn vrolijkheid
Mijn dochter van nu 4 jaar heeft prachtige ogen. Eerst waren ze fel blauw en nu worden ze een beetje groen/groen en dat in combinatie met die hele lange wimpers is echt prachtig. Ik hoor zo vaak wat heeft je dochter prachtige ogen. Daarnaast is ze een geweldige zus de dag dat haar broertje geboren werd vond ze het heel eng en moest ze niks van hem weten en nu is ze niet bij hem weg te krijgen en roept ze elke ochtend waar is je zus ?? waarop mijn zoontje dan weer moet lachen. Mijn zoontje van nu 3 maandjes is gewoon zo makkelijk en lacht eigenlijk de hele dag en daardoor kan ik zo genieten van elke dag met hem. Hierop kan je de oogjes van mijn dochter zien Bekijk bijlage 348971
Als hij s'morgens uit bed komt en slaperig bij me op schoot kruipt om te knuffelen...hij ruikt dan zo heerlijk en is lekker warm.... Verder is het een geweldig lief pracht kereltje waar we onwijs trots op zijn en die elke dag voor ons uniek maakt zoals hij is....
De ogen van je dochter zijn inderdaad prachtig. Ik heb een collega en die heeft ook zulke ogen,heel opvallend. Mooie kindjes allebei.
De oudste: de manier dat hij informatie verwerkt. Je ziet gewoon dat hij er druk mee bezig is. Qua uiterlijk zijn open blik, hij heeft papa's ogen en mijn blik. De jongste, zijn vrolijkheid en schaterlachen. Vooral als die op zijn gezicht komt omdat de oudste iets leuks doet. Qua uiterlijk, hij heeft mijn ogen, maar papa's blik.
Mijn dochter, qua uiterlijk: haar grote ogen en blonde krullen. Innerlijk, het is een heel lief en gevoelig kind wat altijd erg met anderen meeleeft, zorgzaam en spontaan. Mijn zoontje: de kleur van zijn ogen, heel blauw. Innerlijk: het is een grote knuffelkont, elke ochtend komt hij bij me in bed liggen om te knuffelen en roept dan allemaal dingen als dat ik de liefste moeder ben, zo'n schat en dat hij veel van me houdt .
Uiterlijk: haar mooie lange haren (vol, net niet stijl, glanzend bruin) en bruine ogen met lange wimpers. Ik ben zelf overigens blond met blauwe ogen Innerlijk: dat ze steeds meer openbreekt, vrolijk is en echt oprecht kan genieten van dingen (van eten tot kermis, etc) Ohhhhhhhh ik houd zooooveel van haar!!
Ze is zorgzaam, behulpzaam en begripvol. Dat zijn denk ik haar mooiste karaktereigenschappen. En uiterlijk; haar donkerblonde/lichtbruine haartjes, blauwe oogjes, bolle wangetjes,... ♥
Ik vind de lach van dochter heel mooi, hoe ie eruit ziet (mooie rechte tandjes) en hoe ie klinkt als ze schatert, heerlijk! Ook vind ik haar ogen heel mooi vanwege de ondeugd die ze uitstralen. Veel mensen zeggen ook dat het eraf spat Qua innerlijk vind ik haar heel ondernemend, echt een bezig bijtje. En nu, hoe ouder ze wordt, hoe innemender ze wordt. Vanmiddag mocht ze een blokje kaas, maar een blokje vond ze natuurlijk weer niet genoeg. Ik dacht dat ze met nee genoegen nam, maar na een uur was ze het nog niet vergeten. Ze kruipt mij me op schoot, zegt dat ze me lief vindt, houdt m'n gezicht vast en vraagt: "kaas? Eentje mag wel, ja?" Draakje... Ik ben overstag gegaan hoor