Ik ben helemaal verliefd op Sven natuurlijk maar als hij bij mij drinkt toch wel een beetje extra. En 's ochtends als hij zo blij is als ik hem uit bed haal, en als hij schatert smelt ik ook en............. en.................. en................
Ik ben verliefd op alles, hij is gewoon zo mooi, maar vooral zijn blauwe ogen en blonde haar! en dat voor een halve turk hihi....Hij lijkt totaal niet op een turk! Hij is de mooiste!
Vind alles helemaal geweldig, maar vind haar lippen erg mooi en haar mooie donderbruine kijkertjes en oh ja als ze lacht, oh dan smelt ik helemaal, kan ook niet boos zijn dan, als ze weer eens wat uitvreet..
Naast dat ik haar natuurlijk helemaal prachtig vind, vind ik het mooiste dat ze lachend opstaat en lachend naar bed gaat... Kortom een heerlijk vrolijk kind dat veel lacht, en ik hoop dat ze dat haar hele leven blijft doen..
Eigenlijk alles.. Maar vooral als ze mij aan kijkt met die grote ogen, haar mondje open... dan lijkt ze net een eendje *gniffel*
Ik vind ook echt alles mooi aan mijn lieve ventje. Zijn lekkere spekbenen, zijn mooie felblauwe ogen, zijn betoverende lach, zijn mooie blonde haartjes, zijn kleine teentjes..... Maar bovenal zijn gekraai van plezier, want vrolijk is hij zo onzettend vaak! Hij kan ook helemaal de slappe lach krijgen en dat is ZO ontzettend leuk aan hem. Ik lig dan meteen ook in een deuk.
Dit vind ik mooi aan Benthe * haar mooie donkere grote oogjes * haar bos haar * haar bolle wangen * haar lekkere baby vet beentjes * haar handjes en voetjes * haar bips * haar kuiltje in wang als ze lacht * haar lachjes. * haar vingers en teentjes * haar neusje * haar zwoele lippen * haar mini oren puff eigenlijk is alles mooi aan ons princes