Wat vind je lelijk aan jezelf/irriteer je je t meest aan??

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaVanGilani, 17 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik aan mn benen!!!! Door het jarenlange jojo effect hangen ze en sinasappelhuidje! Straks flink sporten en hopen dat ze een beetje in shape komen!!

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Mn benen ook ja..

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier ook me benen. Ze zijn altijd lang en dun geweest. Hoewel ik wel moet zeggen dat ze na 2 zwangerschappen wat breder zijn geworden (eindelijk).

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Muffintop...

5. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Mijn dikke buik en die vetrol erboven. ;)
    Ik ben nooit echt mager geweest, om het maar netjes te zeggen. Maar sinds ik ben gestopt met roken, ben ik echt teveel aangekomen, en dat gaat dus allemaal op mijn buik en maag zitten. :(

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Mijn hangbuik! Na 2 zwangerschappen waarbij ik respectievelijk 30 en 22 kilo ben aangekomen en dan ook nog 1 keizersnede is mijn buik verre van het ideaalbeeld dat ik heb....

7. Tennes

Tennes Niet meer actief

Ik had een ontzettende hekel aan mijn oogleden.....maar die heb ik laten corrigeren. Dus ben momenteel ff blij!

Mijn buik is blubberig..... Maar ik doe ook eigenlijk niets om dit te verbeteren.

8. Mijn neus. Die is een beetje krom.
    Ik heb ook wat moedervlekken die ik liever kwijt dan rijk zou zijn. Die gaan zeker nog weg..

9. MamaVanGilani

Muffintop?? Nooit van gehoord...

10. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Aan mijn bovenbenen.
    Vind ze echt verschrikkelijk, ze zijn vrij fors en door afvallen en weer aan te komen zitten er flinke putten in...
    Maar na de zwangerschap hoop ik ze weer een beetje in vorm te krijgen!

11. MamaVanGilani

@ Doortje; hier idemdito!! Straks na de zwangerschap er lekker tegenaan!

12. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Ja hopelijk worden de putten dan ook weer wat minder haha!

13. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    buikje, ik ben vrij slank van mezelf maar ik heb altijd een vetrandje onder mijn navel gehad. hier heb ik me altijd aan gestoord, en dit doe ik nog steeds. Ik had op een gegeven moment ondergewicht en nog steeds zat dat stomme randje daar. ik ging voor mijn zwangerschap heel vaak sporten en ik had buikspieren van staal en toch nog steeds dat stomme randje. nu mag ik helaas mijn buikspieren niet trainen dus voorlopig erger ik mij nog even aan mijn randje. pffff

14. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Mijn borsten.. Ik wordt verschrikkelijk verdrietig als ik in de spiegel kijk.

ik had een b cup voordat ik zwanger werdt tijden de zwangerschap werdt dat een E cup
    en op het hoogte punt was het een f cup nou het heeft niet veel goed gedaan.
    ik walg ervan bleghh

15. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Is dat niet het randje wat boven je broek uitkomt?
    Vooral zichtbaar bij een erg strakke broek. ;)

16. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    love handles
    borsten
    billen en boven benen

17. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

mijn huid. Ik heb last van acne, dat is nu redelijk onder controle maar daarvoor moet ik een hoop tijd (huidtherapie en pijnlijke behandelingen0 en geld investeren aan producten om het een beetje onder controle te houden. Om de vlekjes die er nu nog zitten te camoufleren doe ik foundation en concealer + poeder op mijn gezicht, terwijl ik daar een gruwelijke hekel aan heb en de dag prijs dat ik die zooi niet meer nodig heb.

18. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ben geen slanke meid, stevige buik, borsten, benen, kont.. Maar wat ik het lelijkste vind zijn mijn bovenarmen.. Kan je in de zomer niet echt camoufleren

19. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Nou et lelijkste vind ik;

Mijn voeten, mijn dikke buik.. mijn litteken van 19 cm in mijn zij.. daaronder 2 littekens door de drains. Mijn neus.. en mijn billen... En ik irriteer me er soms erg aan dat ik klein ben. (1.67 ongeveer) Had liever iets langer willen zijn en iets dunner! Was ook wat gemakkelijker geweest met kleding kopen, vooral broeken.

20. Jel

Jel Niet meer actief

Je kunt beter vragen wat ik wel mooi vind aan mezelf. Ik heb flink overgewicht en baal flink van mezelf. Mijn hele lichaam dus. Vooral die dikke benen en veel te dikke brede kont. :( (Bij de psycholoog waar ik loop vinden we manieren om af te gaan vallen, want loop al jaren te klooien met dat kl*tegewicht.)
    Mijn gebit vind ik ook lelijk. Ik ga de volgende keer eens vragen aan de tandarts of er niks aan mijn voortanden gedaan kan worden, ik voel me er best onzeker door en lach nooit met een open mond.
    Ik bijt nagels en loop dus altijd met stompjes, en laat dus niet graag mijn handen zien omdat ik me ervoor schaam.

Ik heb echt een mislukt lichaam, maar mijn zelfbeeld is dan ook erg laag. Ben erg onzeker.

Deel Deze Pagina