Mijn ontzettend donkere haren op mn lichaam. 1 dag na het scheren van mn benen kan ik al geen rokje oid meer aan want ja de stoppeltjes zijn harstikke zwart. (idem dito voor schaamstreek en oksels) Ook duidelijk aanwezige haren op mijn armen(handen&vingers)
Mijn dikke kont!! En de rimpel tussen mijn ogen. Oh en het litteken van de keizersnede. Die is niet mooi geheeld :\
ik erger mij aan mijn haar, heb er altijd issue s mee en vooral nu met het ontzwangeren! Zoveel haaruitval en het zit voor mij gevoel nooit goed!
Ik heb kletsdijen, daar baal ik van. Ben gelukkig wel al een hoop afgevallen (ruim 30 kg aangekomen in de zw) maar ik heb nog steeds een behoorlijke kont en dikke dijen. Gelukkig ben 1.82, dan valt het iets minder op.
De sporen van acné die ik jaren heb gehad. Het is niet in heel erg extreme toestand, maar vind het heel jammer dat ik niet zo'n glad huidje heb. Kijk ik bij anderen ook altijd gelijk naar , hun huid.
M'n nagels.. Zijn niet sterk en breken altijd af.... Als ze dan een mooie lengte hebben en ik lak ze breken ze af
Welke verband bestaat er tussen een hangbuik en een keizersnede? Ik lees vaker vrouwen met een slappe of Dikke buik daarover klagen maar zie het verband niet. Dus dat vraag ik mij echt af.. ( zelf ook Ks gehad).
Ik probeer niks lelijk te vinden, want het is verspilde moeite. Alle tijd die ik mijn benen, grote neus, 5 kilo teveel, cellulitis, muffintop en post-bv borsten stop, stop ik dus niet in anderen of positieve dingen. Maar dat is wel heel zen gedacht van me... want eerlijk is eerlijk.... ik zou best wat af willen vallen, iets aan mijn cellulitis doen en denk al jaren over een nosejob (niet te ingrijpend, gewoon die ronding eruit). Het helpt wel om te denken dat het ook wel meevalt allemaal. Ik heb niet te klagen en als ik dat niet meer weet, boek ik gewoon een dagje sauna. Heel verhelderend om echte mensen naakt te zien ipv me te spiegelen aan celebs die er in het echt ook niet zo uitzien als op tv.
Heb je even?! Ik irriteer me vooral aan mijn gewicht! Maar daar ben ik mee bezig. (dikke buik, hangbuik, flubberarmen en benen) Mijn oogleden hangen teveel, vind ik. Mijn borsten zijn te klein voor mijn lichaam. Mijn billen en benen zijn heel erg a-symmetrisch. Ik vind mezelf te klein, ik ben 1.58. Mijn nagels zin slap en breken zo af. En dit is nog maar een miniscuul iets van mijn LIJST!
Mijn vingers hoe slank ik ook was vroeger ze bleven altijd maar kort en dik bah. nu ook mijn buik hangflubberding en mijn borsten zijn veels te groot cup f
knotsknieen ( al hoor ik vaak dat ik mooie benen heb maar dat is vast omdat ik lang ben) bleke huid (zelfs zonnebank doet er niks aan, alsof de stalen terug kaatsen zo wit ben ik) acne. soms veel soms niks maar zowiezo slechte gezichtshuid . dit vind ik toch wel het meest ergere. vooral in me bupertijd was ik net een grindtegel ik ben zowiezo erg onzeker over mijn uiterlijk. heel soms voel ik me knap, als ik wat bekijks heb ofzo. moet dan wel wat gedonken hebben (dus 1 a 2x per jaar) . heel kort momentje want meestal als ik bekeken wordt of een man knipoogt ga ik nog onzekerder worden omdat ik denk er hangt vast wc papier uit me broek of heb me mascara onder me ogen zitten ipv op me wimpers.
nw buik! heb altijd wel een buikje gehad, maar na de zwangerschap , jaa.. er is toch zo'n 5 kilo aan blijven ziten..en dan wil ik weer lijnen etc, maar ik ben zo gek op lekker eten en zoetig heid haha..maar ik probeer wel goed te bewegen. als we hopelijk snel een 2e mogen verwelkomen, dan wil ik toch echt wel in mijn kledigmaat blijven die ik nu heb!