dat was ik nog vergeten, dat heb ik ook! zie ik een keer mooie en leuke schoenen staan, te klein! heb eigenlijk 41,maar moet vaak 42 aan, en dan is het net of je niks kan vinden:x
Ik weet het niet. Bij mij hangt die huid gewoon helemaal slap.. weet niet of dat werkelijk door de ks komt, maar ik heb niks om mee te vergelijken
hier ook 36, en dat met een brede voet, hoge wreef en dikke kuiten... heeeerlijk nu met de zwangerschap zijn ze nog dikker dan normaal dus heb echt alleen nog uggs aan hihi
Ik heb een ideale maat (38 - 39) schoenen, maar heel lelijke tenen. Ze lopen niet af maar zijn allemaal dezelfde lengte, behalve mijn kleine teen, die is heel klein. Ik heb serieus een keer een jongetje gehad dat aan zijn mama vroeg of ik een heks was. Hij had kennelijk Heksen van Roald Dahl gelezen
Ik ben niet te spreken over mijn benen. Ik heb dikke kuiten en niet echt enkels...maw...ik heb "kenkels" . Verder heb ik echt lelijke knieƫn, onder mijn knieschijf heb ik echt van die zakken/bulten met vocht zitten. Geen gezicht! Verder is mijn buik nog niet helemaal in shape, maar goed ik ben krap 5 maanden geleden bevallen van mijn 2e kindje in 14 maanden tijd, dus daar kan ik wel mee leven. En naar hoe mijn borsten er straks uitzien ben ik ook erg benieuwd. Geef nu nog bv, dus nu heb ik echt prachtige borsten al zeg ik het zelf. Maar ja...hoe de post-bv-borsten zullen zijn is nog maar afwachten... Opstekertje: In 2 weken tijd nu al van 4 mensen gehoord dat ze me een mooie vrouw vinden en zo mooi slank .