Na bijna een week flink griep gehad te hebben, ben ik nu gezegend met een keelontsteking Hierdoor gaat eten en drinken natuurlijk heel moeizaam en lig al 2 nachten wakker, omdat ik het benauwd heb door het slijm in m'n keel. Weten jullie wat er nou echt helpt (of in ieder geval verzacht) tegen die pijn/slijm? Er is zoveel te koop en ik heb echt geen idee wat ik nou moet hebben!
hee ik wil je even sterkte wensen, zo sneu geen één reactei Misschien strepsils ter verlichting of tijmsiroop?
Dank jullie wel! Gelukkig gaat het alweer een stukje beter. Vandaag een hoop thee met honing gedronken, maar bah wat is dat vies! 'k Werd er misselijk van Heb vanmiddag gemerkt dat gewoon paracetemol ook redelijk goed werkt (voordat is dat die ook helpen tegen hoofdpijn!). Trachitol is me ook aangeraden door een vriendin, dus zal manlief daar morgen even voor naar de winkel sturen
Trachitol werkt alleen bij beginnende keelpijn maar nu niet meer hoor. Pijnstillers slikken, ijsjes eten, hete snoepjes, honingdrop, en idd thee met honing
Ah, dan kan ik het beter maar niet halen. Heb maar één keer in de 3 jaar keelpijn: Standaard een keelontsteking na de griep
hey meis, jeetje das erg ja! heb er vorig jaar last van gehad. kon nauwelijks slikken en deed erg zeer. toen nog naar de huisarts geweest,maar kreeg er niks voor. en toen zei ze het is een virus ,nou ik dacht tog wat anders. maar toen veel warme thee gedronken en Finimal C ingenomen, werkt bij mij altijd heel goed! voor de rest niet veel. thee met honing word ik misselijk van. Miss Citrosan, maar dat vind ik ook vies haha.. maar als je dat heel erg warm drinkt is ook wel goed denk ik. Beterschap en hoop dat je er snel vanaf bent!
Ah mooi, dan pak ik wel gewoon een lepel en een potje honing! Ik wordt gewoon misselijk van thee met honing, bah! Heb net m'n bakkie thee op, dus ga nu wel honing lepelen
Ja, is echt heel lastig! Eet al een week bijna niet, eerst van de griep en nu omdat het hartstikke zeer doet en slikken zo moeilijk gaat Maar ja, 't gaat vast wel weer over Klopt inderdaad dat ze er amper wat voor voorschrijven, want zonder AB zijn je er vaak net zo snel vanaf te zijn dan met... En als 't een virale infectie is, helpt AB sowieso niet.