wat vind je mooi en lelijk aan je huis?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier een huurhuis waar we helemaal happy mee zijn...

Grote tuin, lekkere ruime keuken, en kamer met een extra kamertje , wat vroeger slaapkamer was, die is er nu bijgetrokken, daar staat mijn computer en boekenkast en heel veel speelgoed:D
    Grote badkamer, was vroeger keuken, zit zelfs een inbouwkast in

1 slaapkamer zou wel iets groter hebben gemogen, maar hij is ook wel knus;)

2. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    de hallen in huis vind ik bij ons een echt minpunt. Ik woon in een massionette woning en is dus net allemaal wat kleiner dan een gewone 4 kamer woning. de benedenhal is heel smal. Hoe vaak ik al niet me gestoten heb aan de handvat van de wcdeur! Ook boven is het halletje heel smal. Als de douchedeur openstaat, dan je niet meer naar de andere 2 slaapkamers. Verder is het een mooi huisje.

3. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    wij wonen sinds zes jaar in onze koop nieuwbouwwoning

mooi: 22 meter diepe tuin, aangelegd en al, alle vloeren in huis, woonkamer houten vloer, boven en zolder laminaat. badkamer, wc en keuken, allemaal zelf uitgezocht dus mooi.

enige minpunt in het hele huis, de trap naar boven staat in de woonkamer. verschrikkelijk.

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hier een huurhuisje.. ons eerste huisje samen waar we eingelijk best trots op zijn. we wonen er nu pas 9 maanden.
    ik heb alleen een lelijke keuken..naja niet lelijk maar heel erg saai. maar daar gaan we volgende week iets aan doen..we gaan het saampjes lekker opknappen en ik heb al helemaal inmn hoofd hoe het eruit moet zien.

het is nu zo doodsaai wit/gebroken wit maar ik wil het grijs..tegen zwart aan zeg maar ach ik stuur wel fotos als het af is

Deel Deze Pagina