zwangerschaps(vr)eetbui!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door c0rr, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. c0rr

c0rr Lid

7 mrt 2012
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft er wel eens last van tijdens de zwangerschap??

Tuurlijk in het begin van de zwangerschap enorme trek en me lekker laten gaan (porties) maar had het idee dat het de laatste tijd wel wat beter ging:)nu 34 weken zwanger. op af en toe ( zeg 1 dag in de week) na.
    net een half suikerbrood op (en 2 kitkats);) en dan hebben we overdag nog niet meegeteld..

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ohja.. Bij mijn dochter vrat ik hele zakken Haribo weg.
    En dan nogniet gesproken over hoe histerisch ik werd van sinasappelsap drinken en chocolade eten ernaast.

Nu zit ik er nog een beetje op te wachten.
    Ik kom liever wat aan dan constand maar honger hebben en misselijk zijn, hahaa.. :D

3. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Laatste dagen steeds minder last van vreetbuien. Ik eet wat minder dan vr heen. Even vandaag :

2 beschuit met muisjes
    3/4 Broodje gezond.
    Mini reepje chocolade en mini zakje haribo snoepjes
    Flesje aquarius, blikje sinas, blikje cola light, 3 bakken koffie.
    Bak magere vruchten yoghurt
    Pita broodje kip met champignons.
    Groot glas vers geperste jus

Valt best mee.... Aantal weken geleden at ik minimaal het dubbele! En dan ook nog zeer veel ijs.

Vind t nu ik hèt terug lees eigenlijk zeer weinig ! Maar heb geen honger !

4. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

12 apr 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Ik moet zeggen dat ik er ook wel last van heb hahaha ... Maar ben tot de 19 weken echt heel erg misselijk geweest met daarbij overgeven dus ik eet nu gewoon wat ik eten kan !!! En geloof me dat is soms best veel .. Ben tot nu toe 12 kilo aangekomen ik woog 52 kilo en nu 64 heb het aan de vk gevraagd en ze zegt dat het normaal is dus haha eet gewoon verder ....

Ik woon nu aan de andere kant van Breda sinds 2,5 jaar een bij mijn ouderlijke woning bij mijn ouders zit een bakker die heeft bet meest lekkere worsten brood verder lust ik dat nergens het is zelf zo dat ik dus speciaal naar de andere kant van Breda rij om even 3 en soms wel 4 worstenbroodjes te halen en eet die dan meteen op hahaha .. En heb daarna weer honger .. Na het avond eten ook een uurtje een weer honger ik eet dan gerust nog een zak chips of koeken weg ..

5. Wila

Wila Actief lid

11 okt 2011
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren voor het eerst in 35 weken toegegeven aan mijn friet-drift hahahha.....

Ben om 20:30 uur een grote friet met mayo gaan halen en heb die vervolgens heerlijk samen met manlief voor de tv verorberd!
    En lekker dat het was..................:D

Verder heb ik tijdens mn zwangerschap hier allemaal niet zo''n last van gehad. Kan heel goed eten nu hoor, maar heb niet echt dingen die ik in grote mate eet omdat ik het nu ineens zo lekker vind!

6. Sopann

Sopann Niet meer actief

Haha, ik moest wel even lachen met dit topic. Ik drink liters karnemelk! En toen mijn vriend opperde dat het misschien wat overdreven was, reageerde ik als een drugsverslaafde ;) Eten valt mee. Meer dan gewoonlijk, maar juist totaal niet vet of zoet. Geef mij maar een boterham met boter en kaas :D

7. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Ohh vreselijk, ik kan blijven eten! Ben dan ook al 14kilo bijgekomen. Zelfs dat kan me niet weerhouden om te eten, echt erg! Ik heb gewoon altijd zin in iets en kan dan gewoon geen nee tegen mezelf zeggen. Nu maar hopen dat dit de laatste weken wat minder gaat worden...

8. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Hier een volle melk junk !! Word er modder vet van maar hèt smaakt zo lekker

9. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    ik heb soms echt zoete momenten.. dan moet ik gewoon zoetigheid eten!!! Ik haal maar niet teveel snoep in huis, dan stil ik die zoete honger tenminste met fruit en ontbijtkoek.. hihi.. beter denk ik dan snoep toch? :)

Deel Deze Pagina