Mooi: mijn lippen.. ik heb prachtige volle lippen, maar niet overdreven. Minder mooi: mijn buik. Ik heb een gigantisch slap velletje vol striae na 2 zwangerschappen. Maar: i dont care want mijn buik is wél plat
Het enige wat ik mooi vind aan mezelf zijn m'n ogen en m'n volle bos haar. Verder vind ik het drie keer niets omdat ik nogal wat kilo's te zwaar weeg. Gelukkig wordt daar hard aan gewerkt en zit ik al iets beter in m'n vel vergeleken met 5 maanden geleden.
Niet mooi; mijn neus (is ooit gebroken geweest en heeft een bobbel) en mijn buik. Wel mooi; mijn oogkleur, dikte van mijn haar, borsten, billen.
Momenteel voel ik me vooral standje walvis Normaal gesproken: Maar mooi aan mezelf: gezicht, borsten (al moet ik nog afwachten wat die na de borstvoeding gaan doen), mijn haar Minder mooi: extra kilo's, met name bij mij buik, striae op mijn bovenbenen. Ben over het algemeen tevreden. En ben niet zoveel aangekomen deze zwangerschap dus ga er vanuit dat ik net als vorige keer snel weer op mijn oude gewicht ben.
Voor degenen die zichzelf echt niet mooi vinden: vraag eens aan een ander wat hij/zij mooi aan jou vindt. Dan hoor je ineens dingen die je zelf nooit goed hebt gezien. Pas vertelde iemand me dat ze het leuk vindt dat ik kuiltjes heb als ik lach. Kuiltjes? Dacht ik, nog nooit gezien. En inderdaad, ik moet vaker tegen mezelf lachen in de spiegel: heb echt kuiltjes... Ik mopper altijd over mn haar terwijl anderen het mooi vinden. Als ik het na het douchen aan de lucht laat drogen vind ik het een wilde, ongetemde bos krullen terwijl al mn zussen daar erg jaloers op zijn. Mn figuur vind ik mooi: 58 kg bij 1.74m. Geen striae of buikje. Cup C/D. Borsten zijn nog vrij stevig en vol. Slanke taille. Blij met mn lichte ogen, volle wenkbrauwen. Witte tanden, jukbeenderen. Blij dat ik nog maar een klein lijntje in mn voorhoofd heb terwijl veel leeftijdsgenoten meer lijntjes hebben. Minder blij met mn wat stugge uitstraling af en toe, heb vaak een nadenkende blik, eerste lijntje in voorhoofd (ben 34) eerste grijze haar gespot. Heb wat kringen onder mn ogen waar ik elke morgen make-up over smeer. Mn billen zijn vrij plat en hier en daar een klein beetje cellulitis wat in de zomer gelukkig niet meer te zien is. Maar met 90% van de vrouwen (van dezelfde leeftijd) om me heen zou ik niet willen ruilen. Met die andere 10 procent wel, haha.
Mooi: - mijn ogen, met name oogkleur (groen met geel/oranje) - mijn neus - mijn mond - mijn sproeten - mijn gebit - mijn oren - mijn benen - mijn kuiltjes Niet mooi: - mijn borsten (veel te groot, cup I, en al helemaal icm mijn gewicht en lengte) - mijn billen,of moet ik zeggen GEEN billen
Sinds de geboorte van onze jongste is m'n buik iets waar ik me aan erger. Voor die tijd niks te klagen (had altijd een wasbordjesbuik). En ook m'n meeste nagels vind ik (en zijn) niet mooi. Afgebeten, of gescheurd omdat ze te lang waren en toen moeten vijlen waardoor ze nu niet lang en mooi genoeg naar m'n zin zijn Wat ik mooi vind? Jeetje.. Even denken hoor.. M'n kuiten. En op dagen dat m'n haar goed zit m'n haar Edit: ondanks de vele grijze haren. Daar kom ik alleen maar op omdat ik net hier iets over grijze haren lees
Niet mooi: Mijn borsten (te klein) Mijn huid (vaak pukkeltjes of bultjes op mijn gezicht) Gelukkig bestaat er make-up Mooi: Mijn figuur (behalve dan die borsten) Mijn benen Verder nog wel meer kleine plus en min puntjes op te noemen hoor. Helemaal tevreden ben je volgens mij nooit..
Mooi; Mijn haren, ogen,kuiltjes in mijn wangen. Niet mooi; Buik(Slap en striae) en overgewicht. En ik heb een hele diepe navel.