Tanken. Dat laat ik mijn vriend altijd doen. Als ik de volgende dag de auto nodig heb en hij is bijna leeg, dan gaat mijn vriend de avond ervoor nog even tanken. We hebben sinds februari een nieuwe auto en heb nog niet getankt met deze auto
Koken! Vreselijk Hahaha Stofzuigen ook niet zo leuk. Laat ik nou wel net van een schone vloer houden en het elke dag doen pfff behalve vandaag. Want we gaan twee nachtjes weg en komen woensdag overdag thuis en dan ga ik wel stofzuigen dus vond vandaag onnodig. Al zegt een stemmetje ergens in mijn hoofd dat ik het wel moet doen. Maar ik blijf sterk!
Bellen Man man man, wat heb ik een hekel aan bellen. Ik zie m gelukkig vaker hier voorbij komen. Dacht echt dat ik de enige was. Gaat trouwens om bellen met iedereen; een bedrijf, een klant, mn man. Vind het allemaal even vreselijk. Verder het afwassen van de koekenpan, koffiekan, bidon en grote houten snijplank. Dit kan nl niet in de vaatwasser en dit sta ik elke-avond-weer af te wassen, af te droge en op te ruimen
Misschien een keer kleuren analyse doen? Heeft mij geholpen ik weet nu welke kleuren bij me passen en het scheelt heel veel. Al ben ik nu nog kritischer als ik nu met niets thuis kom baal ik minder ik kom vanzelf iets tegen wat wel bij me past
badkamer poetsen bedden verschonen schone was in de kast leggen vaatwasser inladen/uitladen de tuin (gelukkig redelijk onderhoudsvrij)
De grooste hekel heb ik toch wel aan de badkamer schoonmaken, bed verschonen en stofzuigen. Maar ook: bril of schoenen kopen, pasfoto's laten maken. Verplichte selfies met vrienden. En alle sociale dingen die ik al gelezen heb.
De kattenbak... vreselijk. Gelukkig heb ik mn wederhelft zover gekregen dat zij het doet. Oh en afwassen! Zo smerig.... ik heb een beetje smetvrees denk ik. Alle taken in huis wat vies is vind ik vreselijk om te doen
Broeken kopen. Zo moeilijk om een fijne mooie broek te vinden, en steeds naar je kont moeten kijken. Een visum aanvragen voor het moederland van mijn man. Verschrikkelijk computerprogramma, altijd gezeik. Als ik het niet volledig aan mijn man kon overlaten, zou het regelen van een autoreparatie, grote beurt etc ook op deze lijst staan. Je kan mij over auto's vrij veel wijsmaken, en ik zou gewoon weten dat ik bedonderd word waar ik bij sta, en/of veel te veel betaal, maar het ook niet beter kunnen. (Ik denk dat ik zoiets dan heel ongeemancipeerd aan een zwager zou uitbesteden of een dealer toch maar vertrouwen)
Ik heb de allergrootste hekel aan eten koken! Vreselijk vind ik dat. Ik ben ook echt super onhandig, laat veel op de grond vallen(!) en bij roeren in de pan roer ik de helft van het eten over de pan heen op het fornuis. Het is echt een slagveld op het aanrecht en fornuis wanneer ik gekookt heb. Ik raak echt oververhit en word mega chagrijnig als ik een keer kook. Gelukkig kookt mijn man praktisch elke dag. Heerlijk!!!
Poeh, veel herkenbaars: Koken (ik kook megatraag en dan nog mislukt het) Boodschappen Klussen in huis doen (doe ik dan ook nooit) Sporten (doe ik dan ook nooit) Dingen regelen (naar de garage, glazenwasser inhuren, mensen die de klussen die ik niet doe inhuren) Bellen Naar de kapper Schoenen kopen Verjaarscadeaus kopen Mensen feliciteren/begroeten/nieuwjaar wensen Mijn kind overreden iets te doen waar het geen zin in heeft Naar de tandarts Parkeren met de auto