ik wacht nooit op een aanbieding....als ik dat doe kom ik helemaal nooit aan een andere bril. Moet ook zeggen: het is lastig zien hoe het staat, want er zit geen of vensterglas in, dus daar sta je voor de spiegel te turen.....
Haha, ja ze vragen ook altijd aan mijn zoontje bij het passen wat hij vindt. alsof hij dat kan zien zonder glazen op sterkte.. Dus dan maak ik foto's, laat hem zijn gewone bril opzetten en dan kan hij beter oordelen.
Ik neem mijn man mee en vertrouw op zijn oordeel. Ook als ik het wel goed zou zien trouwens, ik ben een beetje fashion idiot
Ik laat me grijze haren maandelijks verven. En nee, dat doe ik nooit zelf. (Het was tot een maand geleden tot aan me billen, laatste kapper heeft er iets teveel afgeknipt. Komt tot schouderbladen. Ach volgend jaar is weer lang)
Stipt op nummer 1: Strijken!! Ik wacht serieus tot er een apparaat komt die dat voor je doet. Sociale praat met onbekende mensen Feestjes en dus sociale praat met vaak onbekende mensen.
•Sommige verjaardagen van vrienden/familie. Vreselijk als ik bijna niemand ken of tussen van die oude tantes zit. Blugh!! •Het hele opruim/afwas ritueel na het avondeten.
handje schudden bij de dokter in het ziekenhuis. Vind ik zo vies. Ze zitten de hele dag aan patiënten.
waarom? Omdat het ziekenhuispersoneel de hele dag zieke mensen aanraakt? Een ziekenhuis bevat meest aantal resistente bacteriën. De kans dat je daar zoiets oploopt is groter dan dat je mij een handje geeft.
Aangezien een dokter na iedere patiënt zijn handen wast. Ik moet ook na iedere zorgvrager mijn handen wassen & nooit iets van ze opgelopen. En uiteraard heb je in een ziekenhuis veel bacteriën. Maar wat dragen wij wel niet ongemerkt allemaal mee. Als wij bijv. eerst even boodschappen gaan doen, voordat je naar de dokter gaat. Dan heb je al zoveel aangeraakt..
producten aanraken is wel iets anders dan MRSA of Pseudomonas. Met desinfecteren of handen wassen krijg je handen nog steeds niet 100% schoon. Ik mag toch aangeven wat ik heel vervelend vind. Daar hoef jij verder geen oordeel over te hebben hoor.
Ik heb een hele grote hekel aan de auto stofzuigen... Bukken, die stofzuiger die overal aan vast lurkt, ik stoot me altijd, die kruimeltjes die altijd in de bekleding blijven haken....grrrr verschrikkelijk vind ik dat. En dat is dus ook wel te zien aan het interieur van mijn auto
De kinderen naar bed brengen! Gaat de ene beter.. begint de ander! Het is drama hier en ik word echt schijtziek van!! Het huishouden en alles wat daarbij hoort. Schoonmoeder bezoeken.
Een luier verschonen terwijl dochter nog geen 5 min een schone aan heeft. Dit is verdorie al de 3e keer dat ze dit doet vandaag