Mijn vriend vind het niet erg, en zit zelf ook op het forum Maar ik zit de meeste tijd op het forum ivm kwaaltjes en klagen hahaha En geloof dat ie wel blij is dat ik hier het meeste klaag (a)
Mijn man vindt mij ernstig verslaafd aan dit forum, maar verder maakt hij zich er niet druk om. Ach, hij is zelf ook computerverslaafd..
Mijn hubbie vind het leuk voor me dat ik op t forum zit, praten er ook wel eens samen over, en denk dat ie ook wel blij is dat ie niet altijd mijn "gezeur" over baby's en alles wat er mee te maken heeft hoeft aan te horen, want kan mn ei hier kwijt!
Wat hier wel zo is, als aanvuling op mijn eerdere bericht. Het zwanger raken duurde lang en ging niet vanzelf, dat kwam volgens mijn man omdat ik me gek liet maken op het forum. (het ge-ijkte, je bent er teveel mee bezig)
mijn man vind het prima dat ik op het forum zit. Té privé dingen liever niet maar verder vind hij ook dat het makkelijk is dat ik hier al mn ei kwijt ben waardoor er soms zelfs wel es ruzies voorkomen kunnen worden.....Omdat ik al uitgestoomt heb en dan is het dus klaar als hij thuis komt... Ook ik lees wel eens wat voor en daar lachen we om of hebben het erover. Geen problemen dus hier....Hij kijkt vaak films of series die ik niet leuk vind en dan zit ik lekker met de laptop op schoot, wel naast hem dus wel gezellig, we zijn wel samen, niet zo dat ik boven zit o.i.d. dus dat scheelt al de helft. Leuk topic dit!
Het gaat hier een beetje met vlagen...de ene keer vindt hij het waardeloos de andere keer vindt hij het prima. Hoe dan ook, zolang hij op het zeevisforum zit, heeft hij geen moer te vertellen 8)
mijn vriend, vind het verschrikklelijk... hij vind het allemaal een beetje aanstellerij (vooral sommige onderwerpen) en dat ik er aan mee doe...is helemaal erg
mijn partner vind het een leuk forum, hij leest ook heel vaak mee als ik iets geplaatst heb en wat dan de reacties en tips zijn Hij leest dit vast ook dus doe ik hem even de groetjes : hoi schatje!
Hahaha mijn man zit me altijd uit te lachen! Zegt hij: -"Tijn is een jaar, wat doe je op een zwangerschapsforum? " - "1 bonk met gevaarlijke vrouwen hormonen!" - "Kan het niet serieus nemen, de vorige keer was alles ook nep!" Maar hij vind het verder prima hoor! Heeft er geen problemen mee! Moet zelf weten wat ik doe! kus miek
Mijn vriend vind het allemaal wel grappig. Als hij mij met de computer ziet, dan weet hij al wat ik aan het doen ben. "Zwangerschapspagina zeker?" zegt hij dan met een knipoog. Soms leest hij wel eens mee, soms vraagt hij me ernaar, als er reacties waren op iets dat ik had geschreven. En als ik even niets kan bedenken bij 'Pim Pam Pet', of 'Dit of Dat?' dan vraag ik hem om inspiratie. (Meestal ben ik het toch zelf die iets nieuws bedenkt, hahaha).
Mijn man roept regelmatig: "He verslaafde, je koffie wordt alweer koud!" Ondertussen vond hij de meeting afgelopen zondag ook erg leuk. Zelf leest hij eigenlijk helemaal niet mee maar is wel verbaasd als ik sommige onderwerpen bespreek. "Worden er zulke intieme dingen op het net gezet? Kijk je wel uit wat jij schrijft?" Maar dat zal dan bezorgdheid zijn Groetjes van Kiki
Mijn partner vind het juist leuk dat ik op dit forum zit omdat ik hier vaak goede tips vandaan haal. Een enkele keer komt het wel eens voor dat hij het ergens niet mee eens is en dan zegt hij je moet niet teveel lezen op zwangerschapspagina hahaha.
Wat vriendlief ervan vindt? Een brok oestrogeen waar hij niet zijn vingers aan wil branden hahahahahaha al die hormonen, niets voor hem... hij heeft soms al moeite met de hormonen van mij alleen
leuk topic met hele leuke reacties haha mijn man die zit altijd te lachen als ik zwangerschapspagina erbij haal.('maar op het forum zeggen ze dat...') hij is zelf helemaal niet zo van het internetten (krant, sport en mail. daar blijft het bij). hij vind het leuk voor mij dat ik er af en toe zo in opga. soms zegt hij: vraag maar eens aan de meides.
mijn man is eigenlijk niet zo van de forums. Zegt ook vaak "jij met je forumpies" Maar ondertussen vindt hij het hartstikke handig dat ik bepaalde dingen opzoek. Hij stelt tegenwoordig ook al voor om het even op internet op te zoeken!
Mijn vriend vind het een echt vrouwen forum, hij moet ook soms zo lachen over bepaalde onderwerpen ... dan zegt tie '' zie je, echte vrouwen praat '' Ach jah hij zit altijd te pokeren en ik doe dit ..
Gisteren was ik even weg achter de computer, zat even later mijn vriend op zwangerschapspagina te kijken! Hij was wat op aan het zoeken over tandjes krijgen!