wat vind je partner van dit forum?

Discussie in 'De lounge' gestart door susan28, 24 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    haahhahaa zo zie je weer... de mannen kunnen het uiteindelijk ook prima gebruiken :p

2. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Mijn man vind het ook wel handig dat ik hier vaak op kijk. Als we het er over hebben en we komen er niet uit, dan vraagt hij;'wat staat er op dat forum dan?'
    Laatst ging hij zelf op onderzoek uit, om te kijken hoe het allemaal precies zit, welke dagen we moeten klussen en welke dagen niet.
    Ik vertel ook vaak iets wat heb gelezen.

3. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Mijn mannetje vind het forum ook leuk :D
    hij vind het goed dat ik zo veel leer hier :D hihi.
    Ik heb namelijk al onwijs veel geleerd hier, dingen die ik niet had geweten als ik hier nooit kwam.
    Ik ben er wel blij om dat hij er geen probleem van maakt, haha want ik ben nogal verslaafd hier!

4. Pris

Pris Fanatiek lid

Hij snapt er niets van maar vindt t soms reuze handig :D

5. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Mijn kerel snapt er ook niks van,maar zodra ik begin van ik zal ff kijken op mijn site zo noem ik het,hahahahah. :rolleyes:
    Dan zegt hij ja hoor verslaafde.
    Want mocht ik het niet overdag op gekeken hebben dan ga ik doodgewoon op bed met de laptop aan kijken.
    Moet ook alles lezen natuurlijk wat me op dat moment intereseerd. ;)

Dus zit er zo weer half uur tot uur achter oeps en dan nog 6 uur sochtends eruit. :oops:

Maar hij kent het wel want voor mijn 1e zwangerschap zat ik er ook altijd achter,zelfs in mijn pauze op school foei foei. :p

Maar wel heel leuk.
    Soms komt hij erbij zitten en dan stellen we een vraag ergens of praten we mee. :)

liefs Loesmari

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    mijn man vind het allang best dat ik me ei hier kwijt kan en hij kijkt soms wel mee met handige topics

7. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Manlief vind het allemaal prima. Hij vind het ook wel handig..soms vraagt hij dan ook even of ik het niet op "het forum" (zoals het hier heet) kan vragen.

En zo hoeft hij mijn gezeur of ovu-testjes en opvliegers niet de hele dag aan te horen :)

8. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

mijn vriend vind het helemaal niet erg. soms als we met Dano ergens niet uitkomen zegt hij weleens en wat zeggen ze op t forum daarover haha.

sowieso heb ik een goeie vriendin ontmoet op t forum en dat alleen al vind hij heel leuk.
    Mijn vriend en ik zijn allebei een stuk wijzer geworden van dit forum. ik merk soms echt verschil als ik met mensen praat met kindjes die nooit van dit forum hebben gehoord, dan weten ze sommige dingen gewoon niet.

iedereen helpt elkaar hier.

Mijn vriend is trouwens een PS junky dus hebben we allebei een verslaving ;)

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Mijn man zal het werkelijk een zorg zijn. Af en toe vertel ik wel eens een verhaal wat ik hier heb gelezen. En ik heb superveel tips van dit forum. Bovendien heb ik weinig vriendinnen of familie die zelf baby's hebben, dat begint nu een beetje te komen, dus daar kun je ook niet terecht met allemaal babypraat of vragen.

10. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hihi ik zag een bekende benaming voorbij komen! Mijn vriend noemt het "de vaginapagina" :)

Maar hij vindt het zelf ook handig, geeft heel soms ook reactie op een topic. En vraagt elke dag wel "heb je al bijgeschreven?"

Het is natuurlijk ook gewoon een superforum, gezellig en een grote bron van info en ervaringen :D

11. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    nou mijn man die vindt er niks aan. Mijn meeste zinnen beginnen vaak 'maar op het forum zeggen ze...' Dan kan hij echt zo kijken van, komt ze weer aan met d'r forum. Maar ik heb er heel veel aan.

Maarrrr sinds vandaag heeft hij toch zoiets van, hmm misschien is het toch wel goed zo'n forum. En waarom, nou omdat ik bij de juni mama's een goede tip had gelezen over een Avent speen. Ons meisje wil namelijk geen speentje en alleen maar een pink. Maar vandaag heb ik een Avent speentje gekocht en die pakt ze. Helemaal blij natuurlijk en net aan mijn man verteld dat ik de tip van het forum heb. ;)

12. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Dag meiden, ook mijn man is blij met dit forum!
    Zo kun je toch ervaring delen en kun je met lotgenoten praten!

Liefs Stef

Deel Deze Pagina