Is Nemo ook niet de *chosen one* uit de matrix? Meid, als jij het een leuke naam vind dan moet je het gewoon doen, echter is het wel zo dat er nu eenmaal een heel bekend visje ook zo heet. Maar wat geeft t eigenlijk, er zijn kweetniethoeveel jari's ook, nu ligt dat misschien net even anders, maar de naam nemo zul je niet vaak vinden! Succes!
Voor mij betekend de naam: NEMO= VISJE NEMO= Uit de film the Matrix. Ik zou nou nooit op die naam komen voor mijn kind. Zoveel andere mooie.
jawel angela, die leuke stoere vis met die witte strepen die uiteindelijk het mooiste meisjes visje uit de oceaan voor zich wint en de maffia haaienfamilie tot rust brengt. Overigens heb ik me vergist, The chosen one uit de matrix heet Neo, zonder m ertussen.
Ik vind het erg apart. Er zijn zoveel namen die in een (teken)film zitten dat je dan bij een hoop kids aan een tekenfilmfiguur moet denken. En tegenwoordig maakt het toch niet zoveel meer uit hoe je kindje heet mensen verzinnen de meest apparte namen. Ik zou zeggen lekker doen als jullie het een mooie naam vinden.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Zelf zou ik ook niet voor die naam kiezen omdat het me idd erg aan dat visje doet denken, maar het is jullie keuze. Wij hebben een tijdje terug ook een poll gestart over meisjesnamen. Heel fijn en leuk dat hier heel veel reactie's op waren. Maar we hebben uiteindelijk tóch onze eigen keuze gemaakt. Wij wisten van te voren dat er namen bij zaten die door heel veel mensen niet leuk gevonden zouden worden. Maar dat zijn wel namen die bij ons passen. Zo is dat met deze naam ook. Succes met het maken van een keuze....