Testje na pregnyl, dom& eigenwijs

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Maps, 28 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maps

Maps Bekend lid

18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    In het kader van ongeduld, eigenwijsheid en ook heel onverstandig, dacht ik, ik trakteer mijzelf op -en de avond voor mijn verjaardag eens op ongeneerd testen ;).
    Het is deze maand zoals gyn zei tijdens de iui, wel een mooi lot. Stiekem testen op mijn verjaardag, 16 dagen na iui mag ik bloedtesten op onze trouwdag 4 juni en als ik zwanger ben en 2 dagen de beentjes toeknijp hebben we een valentijnsbaby ;).
    Met de juiste medicatie aspirine& prednison hopen dat het lot ons welgesteld is en dit geen pregnyl is. Laatste injectie was pregnyl 5000 18 mei. Streepje wordt iets donkerder. Hcg schommelt maar ik hoop toch dat het een keer meezit.

Bijgevoegde bestanden:

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Hcg schommelt niet maar de concentratie urine ;) ik zie wel een streep maar aangezien je pregnyl hebt gebruikt kan dat het nog zijn.
    Hoeveel / vaak heb je pregnyl gespoten en heb je een witte test gehad?
    Spannend hoor

3. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Ohh, spannend zeg! Ik zie wel een oploop, dus dat zou een goed teken moeten zijn toch?!

Maps vindt dit leuk.
  4. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Spannend ik zie wel dat hij oploopt!!

Maps vindt dit leuk.
  5. Maps

Maps Bekend lid

18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Haha oh is dat het. Ik heb eenmalig pregnyl 5000 gespoten op 18 mei. Geen witte test, ik kon mij tot gisteravond nog beheersen:rolleyes:. Heel dom, kan dus eigenlijk heel goed de pregnyl zijn dit!

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ja gemiddeld is pregnyl met ca 10 dagen uit het bloed maar er zijn ervaringsverhalen dat het pas met 14 dagen eruit is. Als je morgen of overmorgen test en je ziet weer een oploop dan denk ik dat het van de zwangerschap is

7. Jess89

Jess89 Fanatiek lid

4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Spannend hoor! Ik ga voor je duimen!!

8. Maps

Maps Bekend lid

18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Afgelopen keer met 8 dpo negatief, maar ja het blijft hoe dan ook spannend.

Lief Jess :).

LovelyM en Jess89 vinden dit leuk.
  9. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Hier deze zwangerschap 10 dagen na de pregnyl positief getest. Wel een tuur.
    Maar hij stond er want op 8 dpo al negatief getest.
    Het ligt er net een beetje aan hoe snel je lichaam het weg werkt. Maar ik zie een oploop dus ik heb goede hoop :)

Maps vindt dit leuk.
  10. Maps

Maps Bekend lid

18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Dank je, ik wacht af. Hoop dat de medicijnen hun werk doen.
    Jij alweer 13 weken zie ik, wat super, lekker genieten meis!

Ashleyrachel vindt dit leuk.
  11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.018
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Na 10 dagen moet je er eigenlijk wel vanuit gaan dat het nog de pregnyl is.
    Heb je wel alle keren met dezelfde urine getest? Dus elke keer eerste ochtendurine of elke keer om 12 uur etc etc?
    Wat als je dat niet doet dan kan je de afloop en oploop nooit goed beoordelen namelijk.

Ook ben je nog wel erg vroeg (ca 8 dpo) ;)

Ik duim dat hij vanaf nu alleen nog maar gaat oplopen :)

Maps vindt dit leuk.
  12. Maps

Maps Bekend lid

18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Ik ken jouw verhaal helaas maar al te goed. Helaas ben ik toch eigenwijs geweest. De middeltste test is met ochtend urine, de andere middag dus daar klopt ook geen bal van haha.
    Ik ga mijn geduld weer zoeken en stoppen met testen, die heb ik niet meer in huis ;).

13. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Altijd lastig dat afwachten :)
    Ik hoop voor je dat het een zwangerschap is. :)
    Me duimpjes draaien dus.
    Ja alweer 13 tijd vliegt.
    Woensdag mag ik weer spieken. Hopelijk zien we dan wat het is. Vorige week met de 12 weken zon slechte kwaliteit echo gehad dat we helaas geen nub konden zien :(

Ik hoop zo dat jij ook mag volgen naar naar een mooie test en echo wordt bij jullie ook zo nodig tijd!

14. Maps

Maps Bekend lid

18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Wat spannend woensdag, willen jullie het geslacht bekend maken? Altijd leuk eventjes naar de kleine gluren :).
    Ja heel spannend hier, hopen dat het niet de pregnyl is en dat we nu kunnen gaan genieten van een zwangerschap die blijft! Testjes doen mij helaas niet zoveel meer..

15. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Nee snap ik, ik werd er ook op een bepaald moment niet meer koud of warm van van die testen.
    Ja we willen het wel bekend maken, maar gewoon lekker op een normale saaie manier ;) zon hele gender party enz hoeft van mij niet :)

16. Maps

Maps Bekend lid

18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw

Ashleyrachel vindt dit leuk.
  17. Maps

Maps Bekend lid

18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Zelfde merk testen besteld en vandaag al binnen.

De 2 laatste testen onder elkaar zijn beide van 12:00- 28&29 mei. Het blijft spannend.

Bijgevoegde bestanden:

Jajo en Pitaa91 vinden dit leuk.
  18. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    De concentratie kan om 12 uur natuurlijk best verschillen, maar ik vind wel dat de laatste streep behoorlijk veel donkerder is :D

Ik zou morgenochtend nog testen en dan vrijdagochtend, dan kan je écht oploop zien. Maar t ziet er al veelbelovend uit :)

Maps vindt dit leuk.
  19. Maps

Maps Bekend lid

18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    @Pimpelmeesje gefeliciteerd met je zwangerschap! Jij bent ook lang aan het vechten geweest, zag je veel voorbij komen hier. Wat een prachtig nieuws!

Ik ben erg benieuwd, het streepje is wel donkerder inderdaad. Maar voor 9/10 dpo wel vroeg, ik heb nooit zon duidelijk streepje 9dpo de keren dat ik zwanger was (zonder medicatie) :roflmao:

20. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Dankjewel!
    Gebruik je gewoonlijk ook hetzelfde merk testen? Heel snelle oploop kan een teken zijn van een tweeling hè :D:eek:

Deel Deze Pagina