Hoi allemaal, Wij zij opzoek naar een naam voor ons tweede kindje. Onze eerste dochter heet Nika maar we komen nu niet op een leuk krachtige korte jongens of meisjesnaam. Alle tips en suggesties zijn welkom. Groetjes
Voor een jongen moest ik meteen aan Tigo denken, kort en krachtig! Nika en Tigo Nika en Luuk Nika en Thom Nika en Finn Nika en Thé Nika en Lynn Nika en Tess Nika en Fay Nika en Mae Nika en Suze Nika en Suus Nika en Lou (Loe) Nika en Jolé Nika en Evi Misschien kan je er iets mee. Succes!
Voor een jongen: Nika en Leon / Nika en Sem / Nika en Twan Voor een meisje: Nika en Kim / Nika en Demi
Jongen: - Nika en Otto - Nika en Jur - Nika en Olav - Nika en Coen - Nika en Kai - Nika en Sepp - Nika en Mark - Nika en Jens - Nika en Menno Meid: - Nika en Mara - Nika en Ilja - Nika en Jente - Nika en Mira - Nika en Suze - Nika en Rosa - Nika en Sara - Nika en Kaya - Nika en Nova - Nika en Anja
meisjes: liv mila luna luca nine emmy aimee romee romy lexi roxy evy julia emma noa faye lana bo jongens: jay tim bas cody toby mex boaz river raven aiden renzo milo niles deyon tygo bruce dice
Nika en... Jongen: Dion, Noud, Onno, Jesse, Axel, Quin, Raff, Reno, Brent, Rinze, Jurre, Just, Kay, Senn, Senne, Sten, Thijn, Tigo, Toby, Giel, Guus, Ivan, Yuri, Joeri, Jari, Jarno, Timo. Meisje: Marly, Maud, Isa, Indy, Mila, Jaël, Mirte, Jara, Nena, Azra, Jette, Nova, Rana, Kaya, Kyra, Demi, Lena, Ella, Sterre, Luna, Lynn, Fenna, Fenne, Manou, Mara, Zara, Ziva.
Nika en Sem Nika en Sam Nika en Luuk Nika en Bram Nika en Sven Nika en Lars Nika en Thijs Nika en Aron Nika en Ryan Nika en Stefan Nika en Lisa Nika en Isa Nika en Lian Nika en Susan Nika en Ellis Nika en Ella Nika en Milou Nika en Evi Nika en Eva Nika en Leah Nika en Amé Nika en Dianne/Dian Nika en Dani Nika en Noëlle
Nika en Eva Nika en Mila Nika en Maroesja Nika en mareschka Nika en Noé Nika en Naomi Nika en Jona Nikaen Noa Nika en Jonas Nika en Jonah Nika en Marlon Nika en Esra
Ohw wat erg dit. Er zitten wel namen tussen die ik leuk vind maar mijn man niet en omgekeerd..... De naam nika kwamen we tegen toen we ander half jaar geleden Idols keken en waren beide gelijk verkocht, dat is nu wel anders.... Ik weet wel dat we nog even de tijd hebben maar het gaat toch best wel snel allemaal. Dus meer suggesties zijn nog steeds welkom. Iedereen alvast bedankt voor het meedenken!!! Groetjes
Nika is een leuke naam zeg. Wat suggesties: Max Jack Milo Thom Evie Elin Julie Lenthe Lea Jenna Fenna Isa Liv
Nog weer ideeen: (misschien al wat dubbel, weet niet zeker!) Jongen: Kaan, Kai, Cas, Kilan, Kilian, Kris, Chris, Kyran, Chiel, Cliff, Cobi, Collin, Cody, Tibbe, Tyrell, Gem, Gust, Guido. Meisje: Kaja, Kemi, Kiki, Kirna, Kole, Kora, Kyra, Fem, Fien, Pien, Foeke, Frida, Gabi, Gida, Tari, Tess, Tori, Tyra.
Ten eerste vind Nika helemaal geweldig!! Krijg um er helaas niet in bij manlief. Persoonlijk vind ik Julia er wel heel mooi bij passen voor een meid. Voor een Jonge vind ik Sepp heel leuk erbij.
toevoeging: voor jongen: sten, stan, kick, mick, en vind persoonlijk sepp ook heel leuk bij nika staan.. meisje: lis, lisa, kris, en vind persoonlijk lynn ook erg leuk
Ik vind Lynn ook leuk maar manlief niet... Mijn neefje heet al Sep dus dat gaat niet lukken dus ook qua jongensnamen niet echt een idee... En mijn directe collega is bevallen van een dochter en die heet Julia hmmmm Ik vond als meisjes naam Jess wel leuk maar dat komt omdat ik verder nog geen naam heb gevonden waarvan ik dacht dat is het. Dus alle tips zijn nog steeds welkom!!!