hallo, wij zijn zwanger van onze tweede gup. nu zijn we helemaal uit de meisjesnaam maar de jongensnaam??????????????????? vreselijk! hebben jullie ideeen voor een stoere engelse jongensnaam. APART! dus geen bryan od dylan etc. het moet een naam zijn die je nooit tot nauwelijks hoort! het moet ook passen bij onze dochter donique! kus
- Donique en Preston - Donique en Aidan - Donique en Allix - Donique en Arvon - Donique en Travis - Donique en Axil - Donique en Donal - Donique en Kean - Donique en Diesel - Donique en Presley - Donique en Brooklyn - Donique en Austin - Donique en Rex - Donique en Ritchie - Donique en Sting - Donique en Marlon - Donique en Mexx - Donique en Ace - Donique en Royce - Donique en Djay
Decian Cody Alain Andric Dean Vince Blane Bradlee Calvin Cedrick Daunte Dwain Gabriel Hawley Joshua Kaylen
Er was 1 va die talentenshows een gozer (zanger) die iets van Wailen/Waylen of zoiets heette. Dat vind ik wel een aparte engelse naam. * Logan * Braydon * Reece/Reese * Emerson * Fletcher * Flynt * Skylar zit er wat tussen?
hahahaha moeilijk he meisjes? zit nog niet bij dat ik echt denk wow! helaas! vind het oo niet voo niets zo moeilijk!
Roydon Rowan Aron Christopher Tristan Troy Zelf vind ik Aidan en Owen (beiden al eerder genoemd) erg mooi.
Ik ben getrouwd met een engelse man. Dat is ook de reden dat mijn beide zonen een engelse naam hebben'. De oudste Joshua en de jongste Riley.