Hoewel ik zelf niet zo hou van tattoos met namen erin, vind ik ze allebei mooi. Maar ik heb juist de voorkeur voor de 1e: die zou ook heel mooi staan op een enkel bijv...
Ik zou hem denk ik toch niet op mn pols doen; het heeft dan toch een bepaalde 'uitstraling' die niet altijd even positief is (voor sommige mensen) en daar heb je misschien niet altijd zin in. Ik vind hem wel heel mooi hoor! Ik heb zelf een uiltje op de binnenkant van mn enkel in een S (ik heb dus een S op mn enkel met daarín een uil. Sofie betekent 'wijsheid' en de uil is het symbool van wijsheid, vandaar.
aan de binnenkant van je pols kan je hem in elk geval verbergen mocht je ooit nog toch een andere baan willen waarbij het wel belangrijk is, bij andere mensen vind ik wat meer schattigere tattoos staan, of inderdaad iets met een betekenis (zomaar een loze tat vind ik niet mooi, alleen voor het leuke plaatje zeg maar)
vind ze beide erg mooi, maar vind op de onderarm nooit zo'n mooie plek voor een tattoo. ben wel heel erg benieuwd naar het eindresultaat! we verwachten tegen die tijd wel een fotootje hoor!
Ik heb twee tattoo's bij de een in Almere laten zetten en 2 bij een andere. 1 in Vlissingen en 1 in Arnhem. Ik ga zelf alleen nog maar naar Arnhem, eindje rijden, maar dan heb je ook wat Mijn man heeft de laatste bij weer een derde in Almere laten zetten, 1 in Winschoten (hoe kom je dr terecht ) en ook in Vlissingen
Vind het beide mooie ontwerpen. Ik zelf heb er ook nog een aantal op mijn lijstje staan. En het lijstje word alleen maar langer.