Zijn humor. Dat hij erg makkelijk kennismaakt met andere mensen en daarin lekker los en zichzelf is. Zijn benen, mooi gespierd.
Wat een fijn topic om te lezen. Na 17 jaar nog steeds (weer) verliefd. Hij is niet bijzonder knap. Maar heeft de liefste ogen van de wereld. Zijn lijf is me dierbaar en ik ken er elk plekje van. Maar het mooiste is zijn zorgzaamheid zijn gevoeligheid en dat ik hem onvoorwaardelijk en volledig kan vertrouwen. Hoeveel verdriet ik ook heb. Hij weet me altijd weer aan het lachen te brengen. Al is het een glimlach door mijn tranen heen. En hij maakt hele mooie kinderen. Wat heerlijk om op te schrijven dit
Het aantrekkelijkst vind ik dat ik met hem de grootste lol heb. Hij is echt mijn maatje. Verder is hij goed gebouwd, gespierd, heeft hij grote blauwe ogen en een vrolijk gezicht. En we hebben ook veel dezelfde interesses, maar kunnen ook prima dingen zonder elkaar doen. En we laten elkaar vrij in gekke hebbelijkheidjes. Gewoon heel gemoedelijk en fijn
Zijn haar...lichaam en ogen. Het is ook een echte man man. Vind ik echt heel erg belangrijk. Geen watje. Ben na bijna 19 jaar nog steeds verliefd.
Hij is mijn beste vriend, iemand met wie ik ALLES delen kan. Hij is knap. Heb met hem lol om de domste dingen. We zijn allebei 24 kitchen verslaafd. En hij heeft mijn zelfbeeld zoveel veranderd in de jaren dat ik met hem samen ben.
Ik was ook 24kitchen verslaafd met m’n ex. Nieuwe man vindt het ruk Stommerd Hee! Ik voel een nieuw topic aankomen: ‘Wat vind je NIET aantrekkelijk aan je partner?’
Zijn lach, zijn lijf, hij draagt de hele week werk kleding ( geen leuke ) dus ik kan echt genieten als hij leuke kleding aan heeft in het weekend. Zijn liefde voor mij en de kinderen, zijn liefde voor zijn hobby, vind het heel mooi om te zien hoe hij nu op latere leeftijd zijn droom waar maakt.
Zijn ogen die twinkelen als hij lacht. En de rimpeltjes ernaast. Zijn billen. En zijn handen. De gesprekken die we hebben en de grapjes die we maken. Maar bovenal zijn zorgzaamheid en geduld, hij houdt van mijn kinderen alsof ze van hem zijn. Heel vanzelfsprekend neemt hij een verantwoordelijkheid op zich die hij niet had hoeven nemen. Dat vind ik zó bijzonder en het ontroert me nog vaak. En nu ik hem met onze baby zie, hou ik nog meer van hem dan ervoor.
Ten eerste hoe hij eruit ziet, ik vind m echt een heerlijke kerel! Maar vooral zn karakter en hoe gruwelijk veel we hetzelfde denken. Het is soms gewoon eng. Tuurlijk zijn we ook verschillend maar we hebben heel veel raakvlakken.
Hij was mijn buurman en tenniste bij dezelfde vereniging. Toen gingen we samen tennissen en heb ik hem ook maar mee naar huis genomen
Hij is gewoon een hele mooie man, van boven tot onder. Prachtige bruine ogen, mooi haar en gezicht, fijn gespierde bovenkant, mooie kont. Ik kan nog steeds gewoon naar hem zitten kijken en genieten. Hij ruikt, voelt en smaakt lekker en heeft een fijne stem. En hij is ontzettend mooi van karakter. Zorgzaam, lief, sterk, enorme doorzetter. En hij heeft een heel sterk rechtvaardigheidsgevoel en moraliteit, staat voor zijn mening en is goudeerlijk. Hij is super sociaal en we kunnen over alles praten. Hij is een lieve papa die lekker gek doet met zijn kinderen maar ook streng kan zijn. Na achttien jaar heb ik nog steeds soms de vlinders!
Zijn intelligentie, zijn humor, zijn werkethiek, doorzettingsvermogen, zelfreflectie, zijn gespierde benen, zijn haar, zijn emotie, creativiteit, tomeloze energie, zijn stoppelbaard, ambitie, zijn gevoeligheid etc. Ik kan zo nog wel even doorgaan. Ik ben dol op mijn man.