haha dat kan ook, al doen wij het hier dan budget voor de noten. wij gebruiken de hamer, zeer effectief
Wij hebben uiteraard ook helemaal geen Wobbel joh... Ik gebruik meestal een ordinaire schaar voor de walnoten...
Ik had al zo'n flauw vermoeden haha. Ik ben de schaar kwijt vandaar de hamer wat zal ik zeggen goede generatie 40+ met gympies en walnoten en geen schaar meer
Moet je 20 kilometer in totaal? Ik fiets over 13 kilometer zo'n 40/45 minuten op zijn hoogste stand. Ik vind het ideaal. Ik moet een heel stuk door de polder dus ik let wel altijd goed op, zorg dat mijn fiets vol is en ik de oplader bij heb. Ik weet dat het gevaarlijk kan zijn maarja, moet ik mij daardoor tegen laten houden? Ik vond van niet. Ik zorg altijd voor extra lampjes en ik heb een ANWB lidmaatschap voor als ik ooit "pech" heb met de fiets dat ik dan gewoon de ANWB kan bellen.
Stel kinderuitbuiters zijn het. Maar beweren dat hun kinderen niet verwend zijn. Mijn klomp brak helenaal toen 1vandaag? hun kinderen niet mocht filmen in het theater ivm privacy. Uhms je bedoelt dat je er geen geld voor krijgt.
• Anouk! Ze heeft zo'n lelijke stem. Ik vind het geen zangeres. • Concert at Sea. Sta je daar op asfalt naar ouwe Huub te luisteren haha.
Ik ga over een paar weken mijn zakken vullen met alle oude collectie kerstspullen die ik van zolder ga vissen
Ik lees bij jouw naam steeds iets anders Maar dat ligt niet aan jou hoor haha. Heb blijkbaar een dirty mind
Inderdaad al vaak genoemd, maar U2. En de macaron liefhebbers mogen de mijne hebben, ik vind ze dus echt niet lekker (en veuls te duur!). Verder nog: - Anouk, helemaal nu ze Nederlandstalig zingt. Ik wissel van zender. - Twix met witte chocolade - Het tekstverwerkingsprogramma waarin ik werk. Loopt nu al voor de derde keer vast deze ochtend